V roce 2005 budou muset vydržet hnací agregáty dva závodní víkendy a pneumatiky kvalifikaci a celý závod. Michael Schumacher již dříve řekl, že u motoru to bylo znatelné snížení výkonu, ale dokázal si na to po chvíli času zvyknout. U pneumatik Bridgestone byl podstatně kritičtější.
„Gumy pro rok 2005 jsou stejně výkonné jako ty stávající v prvním kole po startu,“ řekl sedminásobný šampion a dodal, že díky větší tvrdosti mají samozřejmě výrazně horší grip.
Anthony Davidson s BAR testoval pneumatiky Michelin, které francouzský výrobce připravil pro simulaci situace roku 2005. „Je to skvělá legrace, vůz se chová jako velká Formule Ford, klouže to o 106.“
Foto: BAR Honda
F1 jako velká Formule Ford
V Jerezu se testovalo všechno možné, ale mimo to i motory a pneumatiky vyhovující novým předpisům.
Další zprávy
-
Den matek: Jak se slaví ve světě?
-
Už dnes to vypukne! Rammstein v Česku odstartuje své evropské turné!
-
William abdikuje, Harry se rozvede. Nová předpověď nevypadá pro královskou rodinu dobře!
-
Válka mezi Angelinou Jolie a Bradem Pittem pokračuje. Herec se od ochranky dozvěděl zdrcující informace!
-
Počasí o víkendu: Sluníčka si moc neužijeme. Jak vysoké budou teploty?
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí