BMW, Mercedes a Honda souhlasili prostřednictvím Charlieho Whitinga, delegáta Mezinárodní automobilové federace, s původním návrhem Maxe Mosleyeho, tedy ponechat stávající desetiválce s objemem 3l a prodloužit jejich požadovanou životnost na 2 závody.
Takové řešení by přineslo podle výrobců snížení nákladů na testy. Nový motor by pak měli jezdci od sobotního rána pro volné tréninky, kvalifikaci a nedělní závod. Při testech by mohli pak využívat ve voze pouze tentýž hnací agregát.
Výrobci, kteří nebudou dodávat motory i soukromým týmům převedou pro danou sezonu 3 miliony Euro do fondu pro pomoc soukromým stájím.
Zmíněný návrh ve vrací o půl roku zpět k prvnímu návrhu prezidenta FIA, jenž mezitím zašel se svými požadavky na redukci nákladů podstatně dále, je však opětovným návratem k tolik diskutované problematice “záchranného fondu“.
Foto: BAR Honda
Protinávrh tří automobilek je na světě
Nejedná se však o společný návrh všech dodavatelů motorů, FIA tak nezmění rozhodnutí o prosazení vlastních předpisů.
Další zprávy
-
MS v hokeji: Policie dopadla několik podvodníků! Za falešné lístky hrozí vězení
-
Kate bojuje s rakovinou: Princezna potřebuje dvě věci, pak přijde zelená od lékařů!
-
Kate bojuje s rakovinou: Princezna potřebuje dvě věci, pak přijde zelená od lékařů!
-
Počasí: Nové varování! Bouřky hrozí od Krušných hor až po Bílé Karpaty
-
MS v ledním hokeji: Česko se připravuje na USA! Pastrňák má hvězdnou fanynku
-
Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari
-
McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají