To vše díky menšímu tření. T znamená nový stopový prvek, jenž je přimíchán v oleji. Nové složení bylo testováno v laboratořích Shell a s výsledky testů panovala velká spokojenost.
Čím vyšší může být teplota oleje v převodovce, tím menší jsou ztráty způsobené třením, neboť se olej teplotou ředí. Trik spočívá v tom, najít kompromis mezi třením a ochranou materiálu.
Pro případné hodně vysoké teploty má Ferrari připraven i speciální hutný motorový olej Shell SL0848, jenž byl použit naposledy při GP Francie, ale pokud nebudou panovat v Maďarsku příliš vysoké teploty, použije Ferrari osvědčený SL785.
Foto: Scuderia Ferrari
Ferrari s novým olejem do převodovky
Shell Spirax L6148T zajistí více koní, menší spotřebu a vyšší životnost. Ferrari ho nasadí již v Maďarsku.
Další zprávy
-
Ze slov atentátníka mrazí! Proč útočil na Fica?
-
Kdo je Juraj Cintula, útočník, který střílel na Fica?
-
Fico krvácel do břicha. Lékaři ho stále operují
-
Atentátníkem, který střílel na Fica, má být slovenský spisovatel
-
Předpověděl atentát? Čekám, kdy dojde k vraždě, řekl před měsícem Fico
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl