Podle jeho názoru se nabízejí hned dvě možnosti. První je návrat ke slickům, případně větším pneumatikám, druhým je úprava tratí.
Zvýšení gripu pneumatikami je podle něj řešením. „To by znamenalo, že by se mohl redukovat potřebný přítlak.“
Tím by se rychlost v zatáčkách nezměnila, ale narostla by na rovných úsecích. Symonds je přesvědčen, že tak by klesl výrazný podíl aerodynamiky a předjíždění by bylo snadnější.
Dalším řešením je pak podle šéfinženýra týmu z Enstone asfalt s menší přilnavostí, přičemž rychlost v zatáčkách by se udržela návratem ke klopeným zatáčkám, podobně jako na oválu v Indianapolis.
„Samozřejmě, je to radikální návrh, ale tvar tratí předjíždění velmi ovlivňuje,“ dodává Symonds s tím, že Hungaroring je toho zářným příkladem...
Foto: Jarno Trulli
Dejte tam slicky a bude se předjíždět!
Šéfinženýr Renaultu Pat Symonds navrhuje řešení, která zatraktivní Formuli 1.
Další zprávy
-
Dominik Feri míří do vězení! S žádnými odklady se nepočítá
-
Matthew Perry (†54): Nová stopa ve vyšetřování jeho smrti? Jde o to, co přišlo poštou!
-
Štefan Margita překvapil fanoušky: Zazpívá si zase s Haničkou!
-
Je to BRUTÁLNÍ! Palác úzkostlivě tají pravdu o léčbě princezny Kate
-
Pavouk MS v ledním hokeji 2024: PROGRAM čtvrtfinále. Češi už znají soupeře i čas zápasu
-
McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře