Max Mosley, prezident Mezinárodní automobilové federace FIA, chce redukovat výkon motorů snížením počtu válců a objemu kvůli zvyšující se nebezpečnosti F1. Monoposty F1 by podle něj měly jezdit s motory V8 a obsahem 2400 ccm. S tím ale zásadně nesouhlasí především BMW.
„V tomto směru panuje silná neshoda,“ připustil Mosley pro agenturu Reuters po včerejším zasedání Světové rady motoristického sportu. „BMW chce zůstat u V10 a prodloužit životnost, někteří navrhují používat omezovače a jiní nechat věcem naprostou volnost.“
Přistoupí nyní FIA k direktivnímu rozhodnutí a nebo dosáhly automobilky toho, že se zavedení změny prodlouží o rok?
Foto: Scuderia Ferrari
Termín pro návrhy vypršel
Včera vypršel výrobcům motorů termín, do kterého měli dát FIA řešení otázky hnacích agregátů.
Další zprávy
-
Lucie Vondráčková: Na Slovensku se zastavil čas!
-
Počasí: V Česku dnes udeří silné bouřky! Meteorologové řekli, co mohou způsobit
-
Jiří Krampol čeká a čeká: Proč stále neopustil nemocnici?
-
Princezna Kate nemá věci ve svých rukou: Rozhodují lékaři, potvrzují slova z paláce!
-
U Neapole udeřilo zemětřesení. Bylo nejsilnější za 40 let
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit