Michelin navrhuje dodávat shodné pneumatiky pro kvalifikace i závod. Každý pilot by měl k dispozici na celý víkend od dvou do čtyř sad gum maximálně dvou specifikací. Shodné pneumatiky by měly i všechny týmy. V testech by připadalo na jeden den jen šest sad pneumatik na tým a Francouzi doporučují radikální omezení testů během sezony.
„Věříme, že cíle FIA mohou být těmito úpravami dosaženy,“ prohlásil Pierre Dupasquier, šéf závodního oddělení. „Pneumatiky budou mít delší životnost, neboť budeme používat tvrdší směsi. Tím se sníží rychlost. Méně testů s sebou přinese menší spotřebu pneumatik a věřím, že týmy mohou uspořit 50% současných nákladů. Nakonec se budou tvrdé gumy méně drolit, dráha nebude mimo ideální stopu tak znečištěná, a to přinese větší možnosti při předjíždění, což je právě to, co F1 potřebuje především.“
Foto: Renault ČR
Michelin navrhl možnosti snížení rychlosti
Francouzský dodavatel ví, jak na snížení rychlosti, nákladů a zvýšení atraktivity Formule 1.
Další zprávy
-
MS v ledním hokeji: Česko - Kanada 3:4. Češi poprvé s Pastrňákem, rozhodlo prodloužení
-
Fico má po další kontrole. Atentát na premiéra řešili slovenští poslanci
-
Felix Slováček šokuje: Dáda je prý ve vlastním světě s Vietnamcem a vínem!
-
Petra Svoboda vyprovodila manžela (†39) na poslední cestu! Dorazily hvězdy Novy
-
Petra Svoboda vyprovodila manžela (†39) na poslední cestu! Dorazily hvězdy Novy
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit