Ferrari zkoumá nové matice kol, jejichž selhání připravilo Massu o místo

Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Ferrari potvrdilo, že ke zdržení během poslední zastávky v boxech v Německu, kde se v posledním kole dostal Vettel před Massu na 4. místo, došlo kvůli problému s novým návrhem matic.

Ferrari kvůli zrychlení zastávek představilo již v Silverstone nové matice, které opravdu přispěly ke zkrácení doby pro výměnu kol. Osvědčily se také během pěti zastávek na Nürburgringu, žel v té kritické šesté před posledním kolem Felipeho Massy již ne.

"Mohl za to problém s maticí na levém předním kole. Ta se oddělila od utahovací pistole," vysvětlil Stefano Domenicali v Německu. "Je to součástí hry. Snažíme se jít se vším na limit, abychom snížili časy zastávek. Tentokrát byl problém na straně techniky."

Podrobnější příčinu ozřejmil šéf operací na dráze Diego Ioverno: "Od počátku roku jsme měli při zastávkách různé problémy. Krok po kroku je řešíme. Víme, že se letos při tolika zastávkách může přihodit cokoliv. Ve skutečnosti jsme potíže mohli pozorovat v této oblasti také u jiných týmů.

Naše problémy se týkají samotného vozu také práce s nástroji, které používáme, obzvlášť s maticemi kol, s nimiž jsme měli několik problémů. Silverstone byl prvním závodem, kde jsme nasadili zcela nové matice kol, což bylo velmi zajímavé, protože během Velké ceny Británie byly naše zastávky nejrychlejší."

ferrari_kridlo
Nové matice kol používá Ferrari od závodu v Silverstone (foto: Scuderia Ferrari)

"V Německu jsme pak znovu používaly tyto nové matice, které jsou opravdu lepší, ale systém ještě není dokonalý a během Felipeho poslední výměny pneumatik selhalo spojení mezi maticí kola a utahovací pistoli, což nás stálo kolem 1,5 sec. Musíme více zapracovat na zdokonalení tohoto systému," dodává Ioverno.

Diskuze:

Počet příspěvků: 6 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu