Williams v Barceloně s upraveným zadním křídlem a novým difuzorem

Williams FW33

Williams FW33 | foto: Williams F1 Team

Williams přivezl vylepšený balík představil již během uplynulých tréninků před velkými cenami. Zadní křídlo však nefungovalo ideálně, nové výfuky propalovaly podlahu, a tak se nasazení jejich vylepšené verze do závodů dočkáme až ve Španělsku.

Trať v Barceloně je všem týmům dobře známá - vždyť od roku 1991 se každý rok bez přestání závodí, týmy zde navíc pravidelně natestují tisíce kilometrů. Dlouhé rychlé zatáčky představují dobrou prověrku pro aerodynamickou výkonnost vozu.

Technický ředitel Sam Michael vysvětluje: "Barcelona je okruhem, který vyžaduje dobrou aerodynamickou efektivitu. Není náročný na brzdy, největší rozdíl díky dlouhým rychlým zatáčkám činí právě aerodynamická efektivita. Okruh v minulosti příliš nesvědčil předjíždění, což však bude letos díky degradaci pneumatik a nastavitelným zadním křídlům odlišné."

kridlo
Nové zadní křídlo Williams do závodů kvůli problémům s aerodynamickou separací nenasadil

I když měl Williams v Turecku několik novinek, do závodu nasadil pouze nové přední křídlo a zadní brzdové kanálky. A co nového chystá pro příští závod? "Od Velké ceny Turecka jsme pracovali na nových zadních křídlech, které jsme zkoušeli během tréninku v Istanbul Parku a v Barceloně je budeme mít znovu na obou vozech. Navíc vyzkoušíme nový difuzor, přes nějž budou proudit výfukové plyny."

Diskuze:

Počet příspěvků: 3 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu