Mezi ty týmy, o které se společnosti zvažující reklamu v F1 zajímají patří i Toyota, japonská stáj o které se hodně mluví a od které se toho ještě více čeká.
V mezidobí dvou sezon oznámila Toyota několik nových sponzorů a prodloužení dosavadních partnerství. Nově přibyl ještě jeden. Logo ESPN Star Sports bude umístěno na bočnicích spoilerů monopostu TF104 již při GP Austrálie.
Jedná se o korporaci dvou předních světových společností na trhu kabelových a družicových vysílání. Společně pokrývají 185 milionů domácností 24 hodin denně.
Foto: Panasonic Toyota Racing
Sponzoři mají o Formuli 1 zájem
Je však jasné, že nemilosrdný zákon trhu upřednostňuje silné, a také nadějné. Toyota je příkladem.
Další zprávy
-
Vlastimil Harapes (†77): Zagorovou mu přebral Margita!
-
Vlastimil Harapes (†77): Zagorovou mu přebral Margita!
-
MS v ledním hokeji: Češi poskočili na druhé místo, ale... Postupový rébus!
-
Nehoda autobusu před zraky policistů! Cestovali v něm školáci
-
Robert Fico: Nové informace o zdravotním stavu premiéra!
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl