Michael Schumacher testoval včera v Imole tento nový prvek aerodynamiky na svém rudém monopostu. Nejde v F1 vpravdě o nic nového, ale Ferrari snad na veřejnosti s tímto prvkem nikdy nejelo. Na technických tratích, kde je potřeba vysokého přítlaku, byly tyto spoilery používány již v minulosti řadou stájí.
Při vzpomínce na nepříliš stará prohlášení vedení stáje z Maranella se nabízí otázka, zda je právě toto křidélko tím netradičním řešením, které sliboval Jean Todt pro Austrálii. Také při představení nového F2004 hovořil šéfkonstruktér Ferrari Rory Byrne o tom, že vůz dozná do Melbourne ještě výrazných změn po stránce aerodynamiky. Měly se týkat předního spoileru a zadní části vozu a především zadní partie měly dle otce konstrukce doznat největších změn.
Zatím se toho na letošním Ferrari mnoho nezměnilo a Grand Prix Austrálie se nezadržitelně blíží. Můžeme čekat od Maranella ještě nějaké jiné překvapení? Ono se totiž ono malé křídlo vlastně nachází v zadní části vozu...
Foto: Archiv
Je malý spoiler slibovanou změnou?
Řeč je samozřejmě o křidélku za hlavou jezdce na krytu přívodu vzduchu u F2004.
Další zprávy
-
Nevyzpytatelné počasí: Nové varování! K hrozbě požárů se přidá i silný vítr
-
Světlana Nálepková málem přišla o život: Otok mozku!
-
TRAGÉDIE! Nehodu autobusu s farmáři nepřežilo nejméně osm lidí
-
Agáta Hanychová a Jakub Prachař: Definitivní rozuzlení u soudu!
-
Pavel Novotný nad propastí: Trest za slova o Slováčkové je blízko!
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl