„To, co se stalo na mém voze v posledním závodě, jsem ještě neviděl. V autě bylo palivo, ale ukazovalo špatná čísla. Takže tankovací zařízení dodalo správné množství paliva a poskytlo správná data o tom, kolik ho tam je, ale auto hlásilo inženýrům a telemetrii, že tam palivo není,“ vysvětluje Massa.
„Potom jsme vyměnili tankovací zařízení a provedli přesně tu stejnou proceduru a opět jsme dostali špatná čísla, takže jsem pravděpodobně šetřil palivo zbytečně,“ posteskl si pilot Ferrari.
Nabízí se otázka, proč tedy vůz po dojetí do cíle zastavil na trati, když měl paliva dostatek. Nejpravděpodobnější vysvětlení je takové, že řídící jednotka na určité hladině zastaví přísun paliva do motoru. V nádrži totiž musí vždy zůstat vzorek pro kontrolu komisařů.
Massa měl v Barceloně dostatek paliva
Na konci závodu v Barceloně se Felipe Massa propadnul ze čtvrté pozice na šestou kvůli údajnému nedostatku paliva v jeho voze. Tým uvedl jako příčinu špatné tankovací zařízení, které do vozu nedodalo dostatek paliva. U Ferrari ale už odhalili, že problém spočíval jinde.
Další zprávy
-
Kouzelný David Copperfield? Několik žen tvrdí něco jiného, prý je obtěžoval!
-
Kouzelný David Copperfield? Několik žen tvrdí něco jiného, prý je obtěžoval!
-
Počasí na 14 dní: Meteorologové už vidí do příštího pracovního týdne
-
Anička Slováčková o boji s rakovinou: Nehraju si na hrdinku!
-
Fica čekají nejtěžší hodiny a dny, řekl Pellegrini po několika minutách s premiérem
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl