Podle Pata Symondse budou týmy s pneumatikami Michelin získávat především v rychlých zatáčkách. Michelin navíc připravil pro japonskou Grand Prix dva typy pneumatik. Na straně jedné odzkoušenou a na straně druhé útočnou směs.
„Konečné rozhodnutí uděláme při testech,“ prohlásil Symonds, jenž upřednostňuje agresivní pneumatiku, neboť rizikový výběr by dle něj mohl vítězství v poslední hře roku dát do rukou právě stáji Renault.
Také se zmínil o tom, že fakt, že se jede v Japonsku neznamená, že Suzuka je okruhem Bridgestone. Pak by se muselo logicky na Magny Course dařit naopak Michelin, což se však nestalo.
Suzuka není okruhem Bridgestone
Technický ředitel stáje Renault si nemyslí, že by byl japonský výrobce předurčen k vítězství.
Další zprávy
-
Pozor na požáry! Meteorologové varují kvůli suchu a větru
-
Jaromír Soukup s tajemnou ženou na veřejnosti! Tuhle myslela Agáta?!
-
Barbora Strýcová se na Den matek stala dvojnásobnou maminkou!
-
Polární záře ještě neskončila, upozornili odborníci!
-
Simona Postlerová (†59): Kolegové chtějí pomoci, mluví o složité situaci!
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů