Pilotom budú na hrboľatom okruhu slúžiť mäkké a supermäkké pneumatiky.
Točivá stredná časť trate a možnosť špinavého povrchu v úvode víkendu budú mať veľký vplyv na drolenie predných pneumatík. Tvrdé brzdenie a rapídna akcelerácia zo zákrut sa takisto podpíšu na správaní pneumatík. Dobrá trakcia bude rozhodujúcim faktorom na zajazdenie čo najrýchlejšieho kola.
"Hoci Interlagos budí dojem, že je na pneumatiky náročný, nie je tomu tak. Vysoká úroveň gripu je najdôležitejším faktorom, hlavne v strednej časti. Práve preto do Brazílie prinesieme mäkké a supermäkké pneumatiky. Očakávame ale horší prítlak, aký bol na tejto trati minulý rok, takže tímy budú musieť pracovať tvrdo, aby našli ideálne nastavenie," povedal vedúci vývojového oddelenia Bridgestonu, Hirohide Hamashima.
Foto: www.auto-news.cz
Príprava Bridgestonu
BRIDGESTONE - PREVIEW: Japonský výrobca pneumatík dovezie do Sao Paula taký druh pneumatík, ktoré tímy použili na pretekoch v Monaku, Kanade a v Maďarsku.
Další zprávy
-
Ben Cristovao a Ed Sheeran: Co mají společného?
-
Polární záře v Česku: Meteorologové řekli, kdy může být vidět
-
Anička Slováčková dlouho bez vlasů nezůstala! Přiznala slzy v očích
-
Petra Kvitová se pochlubila těhotenským bříškem a novou láskou
-
Česko možná nastoupí bez jedné z hvězd: Zajímavý důvod absence!
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí