DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí protestem proti Red Bullu. "Ať se podívají na svá vlastní křídla," vzkazuje Marko

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko doporučuje Mercedesu, aby si pohlídal svá vlastní křídla poté, co Toto Wolff pohrozil protestem proti zadním křídlům rakouského týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes hrozí protestem proti Red Bullu. "Ať se podívají na svá vlastní křídla," vzkazuje Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 81, poslední 02.06.2021 21:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 8 lidí) 31.05.2021 09:34
Je to paradox no. Tým, který si stěžuje na… »
» Petr Hloušek (Hlasovalo 6 lidí) 31.05.2021 10:21
Zkrátka Mercedes - neunesou ani to že už nejsou… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2021 12:06
Všichni mají obě křídla podle platných pravidel … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    89.111.66.XXX
    Ac se to nemusi libit, tak se zase ukazuje, ze Marko to ma v makovici srovnane a jen nemlzi. Jsou stanoveny testy pro kridla a vsuchni stavi auto tak aby proslo. Proslo? Ano, je legalni a to podsouvání umyslu podvadeni s priuznym křídlem? Panove, jen zbozne prani. Pravda je taková, ze někdo technologii vyroby karbonovych dilu rozumi vice nez druhy. Nekdo tou tuhosti muze sledovat i něco jineho, než jen pevnost v jednom smeru. Takze makat a jen nekecat. Za sebe chvalim Ferrko, letošní pokrok v oblasti aera. Vypadaji, ze s autem jsou v TOP3 a vlastne uz i motorem 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.160.XXX
    Dejve tys tomu nasadil korunu 11 prý, proč jsou vlastně aktivní prvky na vozech zakázany, no asi protože vůz nemá dostávat žádnou výhodu aktivních prvků, kde by si potom každý mohl dělat co chtěl a házela by se obvinění jeden na druhého. Navíc je to i z důvodu bezpečnosti viz flexi wing McLarenu u Kimiho v Něměecku (tuším rok 2003?) kdy potom to křídlo z ničeho nic v závodě prostě ruplo a odlétlo. Ale chápu, jako fanoušek Ferrari jsi pro každou nelegilní věc 18

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Trochu z jiného pohledu, proč je to vlastně zakázané? Však by to bylo užitečné sklápět i třeba jen samovolně křídla na rovinkách.
    Dost zřejmě to nebude náročná fíčura když to mají skoro všichni 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Protože FIA dostává od týmů až nepřiměřeně vysoké poplatky. A aby se mohla prokázat, že využívá poplatky účelně, tak má nepřiměřené množství komisařů, kteří si pak z nudy vymýšlejí spoustu různých zákazů, příkazů, pravidel a měření i tam, kde vůbec není třeba.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.169.XXX
      Já si myslím, že je to z důvodu bezpečnosti... Navíc to opět dělá rozdíl mezi vozem na čistém vzduchu a vozem v závěsu... Ten na čistém vzduchu fanguje o to lépe...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        V tomto případě FIA o bezpečnost skutečně nejde. Kdyby ano, tak by nikdy nedovolila zadní křídla snížit. Přitom se před snížením křídel o nedostatku přítlaku vozu jedoucího v závěsu diskutovalo docela dost.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          37.188.169.XXX
          Nerozumím té souvislost s bezpečností... Snížení křídla přeci bezpečnost nesnižuje...

          Jinak ano, přechod na pravidla 2017 byla z pohledu předjíždění velká chyba...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Snížením zadního křídla došlo za vozem vzduchové díře ve které zadní vůz zcela ztratil přítlak a jak se správně očekávalo začlo docházet ke kolizím. Což samozřejmě přinutilo FIA vymýšlet další pravidla typu zákazu změny směru jízdy, tzv kličkování.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              217.77.169.XXX
              V tomhle vidím problém z pohledu závodění, ale ne z pohledu bezpečnosti...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Když vůz v aeropytli zcela ztratí přítlak a narazí do vozu před sebou, případně kvůli ztrátě luftu nedokáže zatočit a vyletí z tratě, tak už to otázka bezpečnosti je.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Pokud to víc víří vzduch za autem, tak pak je správné to omezovat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Křídla nekřídla.
    To by mě vážně zajímalo co tak důležitého potřebují týmy tímhle jajovým humbukem kolem křídel zakrýt. Asi to bude pořádná kulišárna. 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.160.XXX
      Třeba to aktivní zavěšení

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Až tak? To by bylo na těžký dištanc.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.160.XXX
          O tom se mluví v záklusí dlouho, jak měl Mercedes ještě pod Rossem to řešení a pak se zakázalo, tak údajně letos mají něco na podobný styl, ale není to tak na očích, akrotá pár videií už na tohle je a co je zajímavý, tak RB a jeho řešení zavěšení zadního je takové dost ... no minimálně v šedé zoně 19

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Odhalit aktivní zavěšení by přece neměl být žádný problém. Tak hloupí techničtí komisaři přece nebudou. Ale když člověk vidí, že DAS mohl být legální.....

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Dokugan

      Dokugan

      77.236.195.XXX
      No jestli je pravda, že by to klidně mohlo znamenat půl sekundy na kolo v případě RedBullu, tak už to ani nemusí být kulišárna, protože to už je takový rozdíl, co rozhoduje o titulech, pořadí v kontruktérech atd. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu