DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí protestem proti Red Bullu. "Ať se podívají na svá vlastní křídla," vzkazuje Marko

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko doporučuje Mercedesu, aby si pohlídal svá vlastní křídla poté, co Toto Wolff pohrozil protestem proti zadním křídlům rakouského týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes hrozí protestem proti Red Bullu. "Ať se podívají na svá vlastní křídla," vzkazuje Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 81, poslední 02.06.2021 21:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 8 lidí) 31.05.2021 09:34
Je to paradox no. Tým, který si stěžuje na… »
» Petr Hloušek (Hlasovalo 6 lidí) 31.05.2021 10:21
Zkrátka Mercedes - neunesou ani to že už nejsou… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2021 12:06
Všichni mají obě křídla podle platných pravidel … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    185.100.196.XXX
    ideálně ať Mercedes protestuje stejnym způsobem. jako týmu s pneu Michelin během VC USA 2005

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Je to paradox no. Tým, který si stěžuje na pohyblivá zadní křídla soupeřů, má pohyblivé přední křídlo. To nevymyslíš 12

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      185.100.196.XXX
      Zkrátka Mercedes - neunesou ani to že už nejsou dominantní, že mají jen nejlepší auto.
      Ten titul bych už přál víc i Haasu než Mercedesu

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        A že by jsi řešil že se jim to fakt hejbe a že je to velká výhoda a že to je proti pravidlům? Co ty na to? Tvoje pocity nechme stranou....komu co přeješ a komu nepřeješ.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          185.100.196.XXX
          Prošlo to zkouškama? Prošlo. DAS bylo co? Fakt se geometrie kol při jízdě neměnila? Taky na to žádný testy nepřišly a ani se to nemuselo měnit během sezony - hnusná politika. Podle mýho změna geometrie kol je daleko větší výhoda než trochu ohebné křídlo. Měil to změnit od příští sezony

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Poky

            Poky

            46.254.64.XXX
            Nebyl dan protest od Red Bullu na DAS? Myslim ze hnedka pri prvnim zavodu ne. Jenze Merceder to asi konzultovalnpred sezonou a byl si jist ze pravidla neporusil.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Úplně stejně ho má pohyblivej Redbull....myslím předek. 12

      Navrhuji aby dal protest Mclaren, ten to má v cajku..... 13

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Všichni mají obě křídla podle platných pravidel 03

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lukáš J.

          Lukáš J.

          212.96.172.XXX
          a když podvádíš, co já vím, třeba u testů na řidičák a nikdo tě nechytí, tak si podváděl, nebo ne :)))))))))))) jen taková řečničká

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            To není správný příměr. RB, Mercedes a další prochází danými testy zatížení křídel, takže tam nemůže být o podvádění vůbec řeč

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Lukáš J.

              Lukáš J.

              212.96.172.XXX
              a dle mého je to naprostý příměr, prostě špatně nastavená kontrola, co do počtu v případě zkoušky, co do způsobu v případě zatížení, tečka

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Lukáš J.

              Lukáš J.

              212.96.172.XXX
              a jako v jiných oblastech života, pokud vidíš, že je kontrola nedostatečná, špatně nastavená či je obcházena, tak prostě změníš způsob či rozsah provádění té kontroly, pokud si už někde a někdy pracoval či něco řídil, tak to uznáš

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                No ano, právě proto zavádí FIA přísnější testy. Ostatní je slovíčkaření.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Když něco vyrobíš ÚMYSLNĚ s tím aby to vyhovělo testu a zároveň to porušuje to, proč se ten test dělá, je to logicky špatně a proto se musí změnit test. Ale to vy u Ferrari znáte , oblbnout měříče a pak se bokem dohodnout 03

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    Viz komentář nahoře, chápu proč mění FIA pravidla ale do té doby je to prostě legální.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      109.81.213.XXX
                      Legální to není, jen s tím mohou na "vyjimku" jezdit....

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Dokugan

                      Dokugan

                      77.236.195.XXX
                      Legální to není a to z toho důvodu, že ten test nezaručuje legalitu. Pravidla říkají, že se tyhle pohyby jsou zakázané. Tečka. A za cílem dodržování je udělaný test, který však neznamená, že kdo projde, má legální auto. Ten to jen kontroluje. Stejné jako s tím průtokem paliva. Pokud palivo posíláš jinudy než přes průtokoměr, není to legální, i když ti průtokoměr nenaměřil porušení. Stejný princip.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • daaviid23

                        daaviid23

                        91.245.26.XXX
                        Ano v principu to legální není ale ty potřebuješ dokázat legalitu nebo nelegalitu nějakým testem/měřením. Přesněji řečeno normalizovaným testem. Takže nemáš pravdu s tím, že test nedokazuje legalitu. Však to je blbost, ne?

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama