DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022
Šéf Red Bullu Christian Horner a šéf Mercedesu Toto Wolff by se zaváděním nových biopaliv plánovaných pro sezónu 2022 nespěchali. Co se má změnit a proč?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéfové Mercedesu a Red Bullu jsou pro pozdržení nových biopaliv plánovaných pro rok 2022
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasoval 1 člověk)
04.01.2021 14:27
V současné F1 nemá logiku více věcí.
Atmosféra… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
GRAHAM
18:07 04.01.2021 109.81.213.XXXNemyslím, logiku to má....a taky je poslední rok, kolikrát je lepší ladit původní aero než experimentovat s novým, kdse když si to nesedne, tak je problém, , protože vývoj je zakázan. Není jak tu věc napravit....takže co pišeš je bez logiky, díky poslednímu roku těchto monopstů.-
Ferda
18:25 04.01.2021 46.47.176.XXXA Helmut se tak těšil, že na AT ušetří hromadu peněz za vývoj. A to si piš, že by ušetřil a ještě zvýšil šanci na postup v tabulce, když loni za AT zůstali pouze Williams, Alfa a Haas. A když současné aero končí, tak stejně není co ztratit, pouze získat.
Naopak je možná vlastní vývoj pro AT největší chybou. Vymýšlet vymyšlené se vyplatí málokdy.
Ale je tu ještě další možnost, že AT dostane návrh od Adriana který měl jako B verzi pro RB a třeba je hodně nadějnější než loňská verze RB.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
14:31 04.01.2021 78.108.157.XXXtoho, komu se bude hodit do krámu aby si tzv."pozitivní" jezdec na chvíli odpočinul na střídačce a trochu se zamíchali karty, viz Péro, Stroll s Hamem
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
13:01 04.01.2021 46.47.176.XXXA v čem je ten lihobenzen dobrý? Že mám překlep ve slově lihobenzen? Nemám. Tenhle název se používal už před válkou, takže žádná novinka. Jen FIA si trapně namlouvá, že objevila Ameriku. Vlastně zatímco Evropa od vysušujícího lihu už dávno ustoupila, tak Amerika jezdí na lihovinu dodnes.
Jenže kvůli lihovině i dnešní americké motory žerou olej skoro jako dvoutakty aby se nezadřely, tak Evropa šla cestou kvalitních motorů co olej téměř nežerou.
Jinak přání některých týmů o lihovinu chápu. Bez návratu olejíčku budou muset jezdit s nejslabším motorem a proto se jim navýšení mazného oleje moc hodí do krámu.
-
-
-
-