Horní okraj deflektorů schůdkovitě klesá směrem k zadní části (1). Náběžná hrana je mírně skloněna směrem ke středu vozu (2), což zrychluje proudění vzduchu mezi bočnicí a monokokem (žlutá šipka). Zakončení bočnice je spojeno s vertikálním křidélkem (3), což nejen vylepšuje proudění vzduchu v této oblasti, ale také zesiluje konstrukci.
Za povšimnutí zde stojí také zakončení podlahy, které se kroutí vzhůru. To pomáhá lépe oddělit vzduch proudící mezi spodní částí bočnic a podlahou.
Bočnice jsou nyní o něco větší a hranatější než při testech, ale ve spodní části poblíž vertikálního spoileru jsou více zúženy, což tolik nenarušuje proudění vzduchu v této oblasti.
Tato změna se objevila již v Barceloně a Williams s touto verzí nastoupil i v Bahrajnu, spodní část křidélka není tolik zkroucena směrem k vnitřní straně vozu.