Do Barcelony přivezlo BMW svůj balík s značně modifikovanou aerodynamikou. To zahrnuje změny na zadním křídle, kde byla přidáno 15 cm široké křidélko v jeho střední části. S tímto nápadem přišla původně Toyota, používá jej už i Ferrari. Toto dodatečné křidélko pomáhá zvýšit generovaný přítlak na zádi za cenu nepatrného zvýšení odporu, čímž zvyšuje aerodynamickou efektivitu zadního křídla. To bude velmi potřebné obzvlášť v příštím závodu v Monaku.
BMW představilo také nové bočnice, nový kryt motoru i přepracovaný nos, vůz je nyní také o něco lehčí. Difuzor u BMW zatím zůstává původní. Pracují samozřejmě i na dvoupatrovém, ale ten nasadí, až budou v BMW přesvědčeni o jeho přínosu pro svůj monopost.
Jak se změnila přední část vozu, jde vidět na následujícím obrázku. V horní části je starší verze, dole je F1.09 s novým nosem tak, jak jsme jej mohli pozorovat v Barceloně.
Aerodynamické proměny BMW
BMW Sauber má letos problémy - vstup do sezóny se mu nevydařil a jejich monopostu chybí rychlost. Proto se zaměřují na rychlé vylepšování svého vozu s co nejmenším úsilím - díky kopírování technický řešení svých soupeřů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Všichni ho známe, jaký je ale princ William v soukromí? Zdroj z královského paláce promluvil!
-
Před 30 lety zahynul legendární Ayrton Senna: Vzpomíná na něj celý svět
-
Pink před jejími koncerty okradli!
-
Freddie Mercury překvapivě nikdy neměl být zpěvákem!
-
Richard Gere přiznal: Neměl jsem peníze na jídlo, hladověl jsem!
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg
-
Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO