Do Barcelony přivezlo BMW svůj balík s značně modifikovanou aerodynamikou. To zahrnuje změny na zadním křídle, kde byla přidáno 15 cm široké křidélko v jeho střední části. S tímto nápadem přišla původně Toyota, používá jej už i Ferrari. Toto dodatečné křidélko pomáhá zvýšit generovaný přítlak na zádi za cenu nepatrného zvýšení odporu, čímž zvyšuje aerodynamickou efektivitu zadního křídla. To bude velmi potřebné obzvlášť v příštím závodu v Monaku.
BMW představilo také nové bočnice, nový kryt motoru i přepracovaný nos, vůz je nyní také o něco lehčí. Difuzor u BMW zatím zůstává původní. Pracují samozřejmě i na dvoupatrovém, ale ten nasadí, až budou v BMW přesvědčeni o jeho přínosu pro svůj monopost.
Jak se změnila přední část vozu, jde vidět na následujícím obrázku. V horní části je starší verze, dole je F1.09 s novým nosem tak, jak jsme jej mohli pozorovat v Barceloně.
Aerodynamické proměny BMW
BMW Sauber má letos problémy - vstup do sezóny se mu nevydařil a jejich monopostu chybí rychlost. Proto se zaměřují na rychlé vylepšování svého vozu s co nejmenším úsilím - díky kopírování technický řešení svých soupeřů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul
-
"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu
-
Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso