Je to patrné z některých komponent v přední částí vozu, které slouží pro řízení vzdušných proudů. Jedním z nich je malé křidélko na tvarovaném krytu bočnice vozu. Jelikož je úplně ploché, zřejmě slouží ke snížení turbulencí vznikajících za předními koly, což vylepšuje tok vzduchu směrem k zadní části vozu.
Druhým vyznačeným prvkem je vertikální křidélko, jež je usazeno po obou stranách mezi koly pod nosem monopostu Toyoty. Jeho účelem je také lepší směrování vzduchu. V této oblasti používá také Renault podobné prvky pod nosem svého R29. Jsou zajímavé, protože součástí nových předpisů FIA pro letošní sezónu je zákaz podobných elementů na vozech, a trochu se divím se, že se proti nim zatím nikdo nezval. Správným přístupem se dá zřejmě obejít nejen omezení difuzorů.
Zajímavé aerodynamické prvky Toyoty
Přestože Toyota v kvalifikaci před Velkou cenou Číny příliš neslnila, když Jarno Trulli v ní skončil 6. a Timo Glock do závěrečné části ani nepostoupil, na voze jde vidět, že jej usilovně vyvíjejí.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul
-
"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu
-
Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso