Je to patrné z některých komponent v přední částí vozu, které slouží pro řízení vzdušných proudů. Jedním z nich je malé křidélko na tvarovaném krytu bočnice vozu. Jelikož je úplně ploché, zřejmě slouží ke snížení turbulencí vznikajících za předními koly, což vylepšuje tok vzduchu směrem k zadní části vozu.
Druhým vyznačeným prvkem je vertikální křidélko, jež je usazeno po obou stranách mezi koly pod nosem monopostu Toyoty. Jeho účelem je také lepší směrování vzduchu. V této oblasti používá také Renault podobné prvky pod nosem svého R29. Jsou zajímavé, protože součástí nových předpisů FIA pro letošní sezónu je zákaz podobných elementů na vozech, a trochu se divím se, že se proti nim zatím nikdo nezval. Správným přístupem se dá zřejmě obejít nejen omezení difuzorů.
Zajímavé aerodynamické prvky Toyoty
Přestože Toyota v kvalifikaci před Velkou cenou Číny příliš neslnila, když Jarno Trulli v ní skončil 6. a Timo Glock do závěrečné části ani nepostoupil, na voze jde vidět, že jej usilovně vyvíjejí.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Tajemství Jany Bouškové: S Vydrou čekala dítě, pak jí lékaři zachraňovali život!
-
James Middleton: Moje terapie byla snazší pro Kate a Pippu než pro naše rodiče
-
Cardi B přiznává: Lituji, že jsem kdy byla s Offsetem
-
Supermodelka Linda Evangelista přispěla k vytvoření ikonické obálky Vogue s princeznou Dianou
-
Tomáš Vartecký má s nástupkyní Anny K. velké plány! Jakou roli manželce svěřil?
-
GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus
-
GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo
-
GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu
-
GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu