Toyota ke svému řešení přidala další vnitřní kanál odvádějící vzduch k těm stávajícím (na obrázku nahoře vpravo, modré šipky), což zlepšuje tok vzduchu. Inženýři si v zadní části opravdu vyhráli - proudy vzduchu navíc vzájemně spolupracují se spodní lištou zadního křídla (křidélko hned nad difuzorem) a zaobleným křidélkem na bočních stranách difuzoru (červená šipka).
Tyto části by společně měly podstatně zvýšit efektivitu hlavní dvojité části difuzoru a samozřejmě zvýšit generovaný přítlak na zádi vozu. I díky je zatím TF109 druhým nejrychlejším vozem startovního pole, přičemž na BGP 001 ztrácí kolem 0,2 desetin.
Difuzer Toyoty dvojitý? Kdepak, trojitý!
Tento týden byla u Odvolacího soudu v Paříži zamítnuta žaloba na týmy "difuzorové trojice." Toyota toho využívá a zachází opravdu do extrémů - nespokojuje se difuzorem dvojitým jako konkurence, ale rovnou s trojitým. Ten přivezla i na tento víkend do Šanghaje.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Tajemství Jany Bouškové: S Vydrou čekala dítě, pak jí lékaři zachraňovali život!
-
James Middleton: Moje terapie byla snazší pro Kate a Pippu než pro naše rodiče
-
Cardi B přiznává: Lituji, že jsem kdy byla s Offsetem
-
Supermodelka Linda Evangelista přispěla k vytvoření ikonické obálky Vogue s princeznou Dianou
-
Tomáš Vartecký má s nástupkyní Anny K. velké plány! Jakou roli manželce svěřil?
-
GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus
-
GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo
-
GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu
-
GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu