Toyota ke svému řešení přidala další vnitřní kanál odvádějící vzduch k těm stávajícím (na obrázku nahoře vpravo, modré šipky), což zlepšuje tok vzduchu. Inženýři si v zadní části opravdu vyhráli - proudy vzduchu navíc vzájemně spolupracují se spodní lištou zadního křídla (křidélko hned nad difuzorem) a zaobleným křidélkem na bočních stranách difuzoru (červená šipka).
Tyto části by společně měly podstatně zvýšit efektivitu hlavní dvojité části difuzoru a samozřejmě zvýšit generovaný přítlak na zádi vozu. I díky je zatím TF109 druhým nejrychlejším vozem startovního pole, přičemž na BGP 001 ztrácí kolem 0,2 desetin.
Difuzer Toyoty dvojitý? Kdepak, trojitý!
Tento týden byla u Odvolacího soudu v Paříži zamítnuta žaloba na týmy "difuzorové trojice." Toyota toho využívá a zachází opravdu do extrémů - nespokojuje se difuzorem dvojitým jako konkurence, ale rovnou s trojitým. Ten přivezla i na tento víkend do Šanghaje.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
Soukupa nenahradí jen tak někdo: PRAVDA o astronomické sumě pro Dopitu!
-
Ariana Grande: Spontánní duet s fanouškem vytvořil nečekané spojení!
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul
-
"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu
-
Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso