Technické specifikace McLarenu MP4-24

McLaren | foto: McLaren

Informace o veřejném představení nového McLarenu včetně fotografií jsme vám již přinesli. Nyní je opět čas podívat se blíže na některé technické detaily stříbrného monopostu.

MP4-24
Šasi: karbonová vlákna / hliník vícevrstvé konstrukce včetně boční nárazových zón a integrované bezpečnostní palivové nádrže
Zavěšení: vnitřní torzní systém pružina-tlumič ovládaný suvnou tyčí a lomenou pákou s dvojitým závěsem
Tlumiče:   Koni
Elektronika: McLaren Electronics Systems ECU včetně elektroniky pro šasi, motor a sběr dat; u McLarenu se tato jednotka stará také o palubní přístroje, řízení napětí alternátoru, senzory, systémy pro analýzu dat a telemetrii
Karosérie: jednodílný kryt motoru a bočnice; oddělená podlaha, strukturovaný nos s integrovaným předním křídlem
Kola: Enkei
Rádio: Kenwood
Pneumatiky: Bridgestone Potenza
Brzdy: třmeny i kotouče Akebono
Baterie:: GS Yuasa Corporation
Řízení: McLaren s posilovačem
Přístroje: McLaren Electronic Systems

Převodovka:
Řazení: 7-stupňové + zpátečka
Poloautomat: ano
Hřídel, kolečka: McLaren
Spojka: ovládaná ručně



Motor Mercedes-Benz FO 108W

Počet válců: 8
Počet ventilů: 32
Objem: 2,4 l
Max. otáčky: 18 000 / min (dle předpisů FIA)
Úhel sevření válců:
90o
Max. vrtání pístů:
98 mm
Váha: 95 kg (min. hmotnost dle předpisů FIA)
Palivo: Mobil High Performance Unleaded (5,75 % bio složky)
Lubrikanty:
Mobil 1 (pro vyšší výkon, nižší tření a lepší odolnost vůči opotřebení)

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy