Monokok: karbonová vlákna vícevrstvé konstrukce
Palivová nádrž: bezpečnostní jednotka ATL
Zavěšení: dvojité z karbonových vláken
Tlumiče: Penske
Kola: BBS (kované magnesium)
Pneumatiky: Bridgestone Potenza
Brzdy: třmeny Toyota/Brembo, kotouče Brembo, materiál Hitco (karbon)
Řízení: Toyota s posilovačem, karbonový volant Toyota s vybavením Magneti Marelli
Sedadlo pilota: karbonová vlákna
Pásy: Takata
HANS: Hubbard-Downing
Elektronika: Toyota, Magneti Marelli + McLaren Electronics Systems ECU (vyžadováno dle předpisů FIA)
Převodovka: 7-stupňová + zpátečka
Celková délka: 4636 mm
Celková výška: 950 mm
Celková šířka: 1800 mm
Celková hmotnost: 605 kg (včetně pilota a kamery)
Motor RVX-09
Počet válců: 8
Objem: 2398 cm3
Výkon: cca 740 koní
Max. otáčky: 18 000 / min (dle předpisů FIA)
Ovládání válců: pneumatické
Ovládání plynu: hydraulické
Svíčky: DENSO
Palivo: Esso
Lubrikanty: Esso
Technické specifikace Toyoty TF109
Včera Toyota představila svou zbraň pro letošní sezónu. Nyní je čas podívat se na některé technické detaily nového vozu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Simona Krainová už chce žít jen v cizině? Nový dům v exotické destinaci!
-
Vážná nehoda na Nymbursku: Auto vjelo na chodník a srazilo několik chodců
-
Zemřel Bernard Hill (†79), hvězda filmového Pána prstenů
-
Tragická sobotní nehoda na D1 má dohru: Policie obvinila řidiče kamionu!
-
Anně Slováčkové opět vypadávají vlasy: Nemůžu si na to zvyknout, přiznala!
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body
-
GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty
-
SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy
-
GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil