Monokok: karbonová vlákna vícevrstvé konstrukce
Palivová nádrž: bezpečnostní jednotka ATL
Zavěšení: dvojité z karbonových vláken
Tlumiče: Penske
Kola: BBS (kované magnesium)
Pneumatiky: Bridgestone Potenza
Brzdy: třmeny Toyota/Brembo, kotouče Brembo, materiál Hitco (karbon)
Řízení: Toyota s posilovačem, karbonový volant Toyota s vybavením Magneti Marelli
Sedadlo pilota: karbonová vlákna
Pásy: Takata
HANS: Hubbard-Downing
Elektronika: Toyota, Magneti Marelli + McLaren Electronics Systems ECU (vyžadováno dle předpisů FIA)
Převodovka: 7-stupňová + zpátečka
Celková délka: 4636 mm
Celková výška: 950 mm
Celková šířka: 1800 mm
Celková hmotnost: 605 kg (včetně pilota a kamery)
Motor RVX-09
Počet válců: 8
Objem: 2398 cm3
Výkon: cca 740 koní
Max. otáčky: 18 000 / min (dle předpisů FIA)
Ovládání válců: pneumatické
Ovládání plynu: hydraulické
Svíčky: DENSO
Palivo: Esso
Lubrikanty: Esso
Technické specifikace Toyoty TF109
Včera Toyota představila svou zbraň pro letošní sezónu. Nyní je čas podívat se na některé technické detaily nového vozu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
Soukupa nenahradí jen tak někdo: PRAVDA o astronomické sumě pro Dopitu!
-
Ariana Grande: Spontánní duet s fanouškem vytvořil nečekané spojení!
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul
-
"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu
-
Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso