Upravené bočnice
Většina týmů už zastavila práce na svých letošních vozech, ale Renault je v tomto výjimkou. Do Fuji přivezl značně upravený monopost R28. Bočnice vozu byly o dost zmenšeny vepředu v místě, kde jsou zaobleny. Vstup vzduchu je více zkosený (viz šipka). Toto řešení má obrovský vliv na aerodynamickou efektivitu - a tudíž i vyvážení vozu. Snižuje totiž odpor vzduchu a zvyšuje efektivitu difuzoru a zadního křídla.
Přední křídlo
Poprvé do Singapuru přivezl Renault dlouho vyvíjené a značně vylepšené přední křídlo, což již tam přispělo k mnohem lepší výkonnosti. Největší změnou na tomto aerodynamickém prvku je více hranatá přední část zadního profilu spoileru. Ta má nyní tvar zednické lžíce (v Monze byl zaoblený) - viz šipka uprostřed. Byly upraveny i bočnice spoileru, kde se objevila drobná křidélka (šipka vpravo). Vede to k lepšímu managementu toku vzduchu, což se pozitivně projevuje v dalších částech monopostu.
Změny v aerodynamice vozu Renault R28
Renault se v posledních závodech neuvěřitelně zvedl, což potvrdil dvěma vítězstvími v řadě. Za svůj úspěch vděčí i vylepšené aerodynamice, my se nyní podíváme na konkrétní 2 věci, které se v posledních závodech změnili.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
Soukupa nenahradí jen tak někdo: PRAVDA o astronomické sumě pro Dopitu!
-
Ariana Grande: Spontánní duet s fanouškem vytvořil nečekané spojení!
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul
-
"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu
-
Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso