Kdo bude mistrem světa v roce 2017?
Briatore: (Nic neříká a podívá se na Bernieho)
Ecclestone: Proč já první, Flavio?
Briatore: Protože řeknu toho druhého.
Ecclestone: Tak já říkám Hamilton.
Briatore: Já tedy říkám Vettel.
Dokáže ještě někdo porazit Michaela Schumachera v počtu vyhraných GP a titulů?
Briatore: Ano, Hamilton.
Ecclestone: Asi bych to tipoval taky na něj.
V příštím roce by Ferrari mohlo mít volný kokpit po Kimim. Koho byste vybrali vy?
Briatore: Alonsa.
Ecclestone: Jasně, na to je lehké odpovědět. On je jedním z nejlepších pilotů. Měli by po něm sáhnout.
Řekli byste, že Max Verstappen svou reputací již patří mezi nejlepší piloty všech dob?
Briatore: Je moc brzy na to, abychom tu dělali nějaké závěry. Nelze ale pochybovat o jeho obrovském talentu, jezdí velmi agresivně a je rozhodně skvělým pilotem. Bavit se o něm v kontextu nejlepších pilotů historie je trošku přestřelené. Je ale zatím velmi mladý.
Je rychlejší než Senna?
Ecclestone: Jsou rozdílní piloti, mají rozdílná auta a žijeme v jiné době.
Jaké jsou vůbec nejhezčí F1 vozy?
Briatore: Moc neznám auta z padesátých let, ty viděl jen Bernie.
Ecclestone: Když vám něco patří, tak to máte nejraději. Osobně se mi líbí vozy ze 70. a 80. let více než ty dnešní.
Briatore: Ty z osmdesátek jsou opravdu hezčí. Dnes vzhled vozů diktuje akorát větrný tunel. I tak jsou to ale hezké vozy, ale ne tak hezké jako ty v minulosti.
Kdyby se vaše vnouče rozhodlo, že se chce stát závodníkem, jaká by byla vaše reakce?
Ecclestone: Nebuď tak blbej!
Řídíte někdy sám vůz?
Ecclestone: Ne.
Co byste vzkázali lidem, kteří ještě nikdy nebyli v Baku?
Ecclestone: Přijeďte se sem podívat, je to tu opravdu nádherné. Problémem je, že spousta lidí o něm vůbec neví. Když Flavio objevil Baku jako novou lokalitu pro Formuli 1, tak jsem si myslel, že je to někde na jihu Floridy.
Briatore: Je to skvělé město a lidé tu jsou přátelští. Je tu navíc unikátní okruh, který vede historickým centrem a je tu několik velmi rychlých pasáží. Jezdcům se navíc líbí, jelikož je hodně náročný.
Ecclestone: Fanoušci milují městské okruhy, jelikož jsou blíže vozům. Monte Carlo je toho zdárným příkladem.