McLaren MP4-29 nevyhrál žádný závod. Co je jeho největší slabinou?
Eric Boullier: Nedostatek přítlaku a nedokonalé vyvážení.
Bylo součástí problému to, že se tým hnal za špičkovou aerodynamickou výkonností místo stability za všech závodních podmínek?
EB: Ne tak docela, ale nakonec to spolu všechno souvisí.
Jak hluboké technické detaily musíš znát jako technický ředitel? Znáš koeficienty aerodynamického vztlaku různých balíků vozu MP4-29?
EB: Samozřejmě! A mnohem více (úsměv).
Jak vycházíš s Gerardem Lopezem? Byl naštvaný, když se dozvěděl, že opouštíš Lotus?
EB: Ne, mezi námi panuje příliš velký respekt. Byl zklamaný, ale ne naštvaný.
Máš stále čas na zastupování jezdců a péči o mladé talenty? Máš stále na starosti Romaina Grosjeana?
EB: Ne, pracuji pro McLaren na 100 % a kromě toho nedělám nic jiného. Romaina má na starosti společnost Gravity. Já už nejsem její součástí.
Učiníte oznámení týkající se pilotů před koncem sezóny 2014 v Abú Zabí?
EB: Případně.
Eric Boullier při obdivování historických monopostů ve svém
novém působišti ve Wokingu (foto: McLaren)
Používáš Twitter a odpovídáš fanouškům, což oceňují. Je to hezký příklad pro ostatní šéfy týmů. Co může F1 udělat pro to, aby přitahovala více mladých lidí?
EB: To je na velmi dlouhou debatu, nemyslím si, že je tady k tomu ten správný prostor. Hlavně musíme pochopit, jak nová generace využívá média a veškerou podporu.
Který závod sezóny je tvým nejoblíbenějším a proč?
EB: Nemám žádného favorita, všechny z nich jsou jedinečné díky vlastní atmosféře. Užil jsem si Austrálii, Kanadu, Silverstone, Austin kvůli fanouškům a atmosféry. Užívám si Monako kvůli závodění ve městě. Líbí se mi Singapur kvůli jeho noční a obchodní atmosféře, ale všechny ostatní mají také něco unikátního, co se mi líbí.
Kterou francouzskou věc v Británii postrádáš nejvíce.
EB: Asi sýry.
Jak trávíš svůj čas v letadle?
EB: Pracuji, sleduji filmy, protože nemá čas chodit do kina, a užívám si čas odpočinku bez telefonu a emailů.
Děkuji za tvůj čas a rozhovor, Ericu!