Jak byste shrnul výkonnost vozu FW33 v Barceloně?
Sam Michael: Konečný výsledek nebyl takový, jaký bychom si přáli, ale postupně se v relativním srovnání s konkurencí zlepšujeme. Potřebujeme se akorát zlepšovat rychleji, abychom co nejdříve dosáhli výsledků, které si tým zaslouží.
Pomohly vám dva předsezónní testy na této trati k dosažení pokroku o víkendu?
SM: Ano, vždy to pomáhá jak nastavení, tak i pilotům, když závodíte na tratích, kde jste testovali. Barcelona je okruhem, který velmi dobře znají - nejen z testování Formule 1, ale také ze závodění v jiných kategoriích. Můžeme díky tomu hodně jezdit a soustředit se tak na výkonnost vozu.
Pastor postoupil poprvé do poslední části kvalifikace. Jak dobrá byla jeho výkonnost v kvalifikaci a co si myslíte, že to udělá s jeho sebevědomím?
SM: Pastor předvedl skvělý výkon, když poprvé postoupil do Q3. Nesmíme zapomenout na to, že je nováčkem, jakákoliv taková výkonnost vždy pomůže zvednout jeho sebevědomí a také ukázat, že je talentovaným jezdcem. Pokud se nám zároveň bude dařit zrychlovat vůz, velmi brzy se to vyplatí.
Maldonadovo "pálení" pneumatik (© foto: Williams F1 Team)
Závod byl směsicí tří- a čtyřzastávkových strategií. Vy jste zvolily čtyři u obou vozů - proč?
SM: Na papíře to nevypadalo, že mezi třemi a čtyřmi zastávkami bude velký rozdíl. V posledních několika závodech jsme měli vyšší degradaci pneumatik, proto jsme se rozhodli pro strategii, která by nám s tím co nejvíce pomohla - čili čtyři zastávky. Nemyslím si, že to byla špatná strategie vzhledem k tomu, kolik jezdců na čele se rozhodlo stejně.
Rubens zajel druhé nejrychlejší kolo závodu. Je to pro vás nějak významné?
SM: Rubens zajel své nejrychlejší kolo ke konci závodu na nové sadě měkkých pneumatik.
Teď přijde Monako. Vyvíjeli jste aerodynamicky balík speciálně s ohledem na tento závod?
SM: Máme několik nových dílů, které přivezeme do Monaka.