Tým Williams chce být leaderem druhé části tabulky v hodnocení Poháru konstruktérů, ta se v průběhu sezóny rozdělila na tři části. V té první je pětice týmů, jež překročila stobodovou hranici, a které vévodí Red Bull s McLarenem. Střed pole tvoří čtyři týmy, které paběrkují, a jen stěží překonaly padesátku a pak nováčci, kterým se zatím bodovat nepodařilo. Sam Michael, technický ředitel Wiliamsu, hovořil o možnostech vozu FW32.
Byl jste spokojený, když oba vaše vozy dojely na bodovaných místech v Grand Prix Itálie?
„Byl to dobrý výsledek, který ukázal, že jsme udělali celkem dobrý pokrok s novým balíčkem změn na voze. FW32 byla konkurenceschopná, o tom vypovídá Nicův čas jeho nejrychlejšího kola, který byl jen 0 čtyři desetiny pomalejší než ten Alonsův“.
Oba vozy měly nové motory. Jak vám tenhle fakt pomohl na dlouhých rovinkách v Monze?
„Nový motor měl k dispozici jen Nico, Rubens měl ve svém voze ten, který používal ve Spa. Použití nového motoru je významným benefitem a především pokud závodíte na rychlé trati jako je Monza“.
Nico Hülkenberg se kvalifikoval na osmém místě a závod dokončil na sedmém místě. Je to jeho nejlepší umístěni v tomto roce.
„Nico skončil šestý v Budapešti, ale v Monze demonstroval svou sílu během celého víkendu. Můžeme tedy říct, že závod v Monze byl jeho nejlepším komplexním umístěním v závodním víkendu“.
Mark Webber, prohlásil, že Nico měl být penalizován za zkracování šikany během jejich vzájemného souboje o šesté místo. Diskutoval jste o tom s Charlie Whitingem během závodu?
„Nico, tím nezískal žádnou výhodu. Buemi, udělal to samé, když bojoval s Rubensem, určitě nechtěl získat výhodu, a taky za to nebyl penalizovaný“.
Z obou pilotů v týmu měl Rubens Barrichello hodně těžký víkend. Měl nějaké specifické problémy?
„Barrichellův vůz byl připravován stejným způsobem jako ten Nicův. I když během celého víkendu jeli v odlišném rytmu, pro tým dokázal vybojovat důležitý bod“.
Teď se pojede v Singapuru. Co to bude znamenat pro FW32?
„Do Singapuru povezeme velký balíček změn - budou to poslední změny, které nás letos čekají, a proto doufáme, že budeme dostatečně konkurenceschopní“.