Jak moc byla narušena výkonnost FW32 nasazením starého předního křídla v Istanbulu?
Díky němu jsme ztráceli přibližně desetinu vteřiny na kolo, ale v rychlých zatáčkách pracovalo dobře. Novou verzi předního křídla budeme mít příští týden v Montrealu na obou vozech.
Jezdili jste s různými novými díly na voze během uplynulého víkendu - včetně nového zadního křídla a nových brzdových kanálků. Jak se osvědčily?
Všechna vylepšení, která jsme přivezli do Turecka, fungovala podle očekávání.
Nicův vůz měl v pátečním tréninku problémy s únikem hydrauliky. Jak moc byl jeho program narušen tím, že přišel o cenný čas na trati?
Odpoledne jsme přišly zhruba o 45 min, což vám samozřejmě nepomůže, když je teď čas strávený na trati tak cenný. Mechanici odvedli opravdu skvělou práci při opravě a dostali vůz zpět rychle, podařilo se nám tak splnit většinu plánovaného programu.
Teploty tratě a okolí byly v Turecku vyšší než v předchozích závodech. Jak se chovala měkká a tvrdá směs Bridgestonu?
Obě směsi fungovaly dobře, jako obvykle.
Rubens přišel na startu o pět míst kvůli potížím se spojkou. Podařilo se vám už přijít na to, co bylo příčinou?
Záběr spojky na Rubensově vozy byl silnější, než jsme čekali vzhledem k datům, která jsme získali při nacvičování startů v trénincích. Spojky z obou vozů zkoumáme v továrně, abychom přišli na to, proč ten problém vznikl.
Nico Hülkenberg musel zajet do boxů v prvním kole po incidentu se Sebastienem Buemim. Co jste na jeho voze museli měnit?
Nico utrpěl defekt přední pneumatiky, takže jsme museli vyměnit celou sadu. Což naneštěstí znamenalo opravdu dlouhý stint na měkké směsi, prtotže začínal na tvrdé.
Když se podíváme do budoucnosti, jak si dle vašich očekávání FW32 povede v Montrealu?
Lépe než v Istanbulu. Budeme mít nějaké nové aerodynamické úpravy na vozech, které by měly zvýšit naši výkonnost, stejně jako pár mechanických vylepšení. Přivezeme rovněž střední křídlo se středním odporem upravené pro nadcházející závod.