Sezona 2007 je v plném proudu a tým prokázal po zimě velký pokrok. Jaká je reakce týmu na výkon v Melbourne?
Byli jsme pozitivně překvapeni. Naše dobrá a tvrdá práce přes zimu, znalost pneumatik Bridgestone a zkušenosti Anthonyho Davidsona posunuly tým kupředu. Vše proměnil Takuma Sato v silný výkon v Austrálii.
Jaký je teď u vás tlak na opakování kvalifikačního úspěchu z Melbourne?
Několik továrních týmů mělo potíže, proto nepředpokládáme, že to byl skutečný obraz naší konkurenceschopnosti. Ale byli jsme moc rádi, když jsme se poprvé kvalifikovali do druhé a nakonec dokonce díky Takumovi do třetí části kvalifikace. Ale pokud budeme v Malajsii v Top15, bude to skvělé.
Tento týden jste měli s vozem první testy, jak to šlo?
Anthony ještě cítil trochu bolesti z kolize v Austrálii, ale se vším všudy jsme dokončili naši plánovanou práci, srovnání pneumatik, hodnocení aerodynamických částí a hledání vhodného nastavení. Ještě důležitější ale bylo, zvyknout si na horko.
Jaké je vaše očekávání pro Grand Prix Malajsie?
Odvedeme to nejlepší, stejně jako vždycky. Když budou vozy na startovním roštu stále spolehlivějšími, bude ještě těžší získat body, ale budeme se o to pokoušet.
Které týmy budou podle vás bojovat o titul?
Myslím si, že ty stejné jako v roce 2006, Ferrari, McLaren a Renault. Ale podle mého překvapí i BMW a Honda.
Cítíte méně tlaku než týmy bojující o titul?
Tlak je stále stejný, ať se snažíte vyhrát titul nebo skončit v Top10. Pro nás hraje umístění v Top10 velký význam. Na základě Concorde Agreement obdrží peníze z prodeje komerčních práv pouze týmy v Top10 Poháru konstruktérů a jedenáctý tým nebere nic. Super Aguri je malý tým a pracuje s omezeným rozpočtem. Do sezony jsme ale vstoupili o hodně lépe připraveni než před rokem a umístění mezi prvními deseti by bylo velkým posunem. A to jak ve finančních podmínkách, tak prestiži.