Postupně zdolal Palmera, Ericssona a tři kola před cílem si brousil zuby na Kvjata. Leč manévr v zatáčce 12 mu tak docela nevyšel. Musel vzít zavděk únikovou zónou za jejím okrajem, díky čemuž se ale před ruského pilota protáhl. A to se nelíbilo komisařům, kteří ho po závodě penalizovali.
Magnussen je však přesvědčen, že vyjetím z trati ve zmíněné zatáčce na konci protilehlé rovinky žádnou zásadní výhodu nezískal, šlo mu jen o to zabránit kolizi a Kvjatovi se pouze vyhýbal.
"Trest je samozřejmě nepříjemný, ale takové je někdy závodění. Na konci závodu jsme použili novou superměkkou sadu, takže bez nějakého většího rizika se zvýšila naše šance. A vyplatilo se to, byl jsem schopen zdolat pár soupeřů a ke konci závodu získat nějaké pozice. Závodit s nimi byla asi největší zábava, kterou jsem v tomto roce prožil," líčí své dojmy Magnussen.
"Byl jsem na vnější straně trati a na prakticky nových pneumatikách jsem šel na brzdy mnohem později než Kvjat, který měl už třicet kol staré měkké gumy. On potom přestal brzdit a pokoušel se v zatáčce zase dostat pode mne. Neměl šanci svůj vůz zastavit. Viděl jsem, že pro dvě auta nebude v zatáčce dost prostoru. Bylo mi jasné, že máme rozdílné směsi, byl jsem na brzdném limitu, bylo jasné, že nezastaví, proto jsem volil oblouk mimo trať," dodává k okamžiku, za který byl potrestán, Kevin Magnussen.