Je celkem pochopitelné, že šéf týmu Mercedes Toto Wolff se pustil do obhajoby svého pilota. Ovšem nikoli tak, že by Nico Rosberg "v podstatě nic neudělal", Wolffovi vadí odlišný přístup ze strany kapacit F1.
"V F1 stále chybí konzistentní rozhodování ohledně penalizací. V minulosti se někteří piloti dopustili podobného manévru jako Rosberg, ale penalizováni nebyli. Jezdci se svým způsobem vytlačují z trati vlastně pořád, ale někteří jsou trestáni a jiný ne. Právě to jsou případy, které považuji za nekonzistentní. Jak to vyřešit? To nevím. Žádáme tvrdé závodní souboje, takže podporuji pravidlo pěti trestných vteřin. Neříkám, že je to špatné rozhodnutí, ale je důležité, abychom přesně věděli, za co bude ten či onen potrestán," dožaduje se nápravy Wolff.
Christian Horner mezitím shlédl záznam z kokpitu Rosbergova vozu a zastává názor, že se Rosberg neocitl v úzkých a volil neadekvátní průjezd zatáčkou, ačkoliv následkem nebyl kontakt jeho a Verstappenova vozu.
"Někdo může namítnout, že šlo o závodní incident, ale kdyby šel na brzdy a zablokoval všechna kola, od kterých by se kouřilo, nebo něco v tom směru, asi by ke kolizi došlo. Jenže problém je v tom, že to vypadá jako by zpomalil a pak pokračoval rovně z ideální stopy, což asi zaujalo komisaře. Ale závěry spadají do jejich pravomoci, ne do naší," komentuje situaci Horner.