V prvním sektoru dosáhl nejlepší čas Hamilton (34,631), jeho týmový kolega Bottas kraloval v tom prostředním (33,5) a v poslední části zaujal Norris (28,505).
Mladík s McLarenem však dojel na rozdíl od obou Mercedesů mimo bodované pozice. Velice konzistentní byl Verstappen s Red Bullem (3. v prvním, 4. ve druhém a 3. v posledním sektoru).
Na speed-trapu byla v průběhu závodu naměřena nejvyšší rychlost Oconovi s Renaultem (332,2 km/h), Hamilton zde byl ale ve včerejší kvalifikaci ještě o 6,6 km/h rychlejší.
Vettel poháněný Ferrari skončil druhý s odstupem 0,8 km/h, Pérez poháněný Mercedesem třetí (-1,5 km/h) a Albon, nejlepší zástupce Hondy, ztrácel 2,6 km/h.
Norrisovi sázka na jediný stint na tvrdých pneumatikách po úvodní safety-car fázi mu nevyšla. Loni to ještě šlo, Pirelli ale letos přivezlo o stupeň tvrdší směsi. Dvakrát do boxů zamířili také Albon či Russell stavějící v prvním kole.
Tentotkrát se během zpomalovací fáze i přes dlouhý čas průjezdu boxovou uličkou (kvůli unikátnímu omezení v podobě 60 km/h rychlostnímu limitu) zamířit k mechanikům moc nevyplatilo, což si ostatní byli dobře vědomi.