Nejrychlejší zastávku předvedl opět Williams, jenž v 30. kole odbavil Russella za 2,02 vteřiny. Druhý Red Bull zdržel Albona o 7 kol dříve 2,19 s, Mercedes ve stejném okruhu Bottase 2,31 s.
Ferrari patří v této statistice až 4. příčka - práce na voze Leclerca v 21. kole trvaly 2,48 s, u Vettela 2,59 s (v 15. kole) a 2,68 s (v 33. kole). Na páté místo se dostal další italský tým - Toro Rosso. Gaslyho přezulo za 2,51 s, Haas totéž zvládl u svých pilotů za 2,55 s a 2,58 s.
Většina pilotů startovala na měkkých pneumatikách, středně-tvrdé zvolila pouze pětice Albon, Giovinazzi, Kubica, Kvjat a Russell. Po tvrdých v průběhu závodu nesáhl nikdo
Vvětšina (14 z 18 klasifikovaných) cílila na jedinou zastávku, dvakrát do boxů zamířil pouze Hülkenberg, Stroll a Vettel, třikrát se tam ukázal Räikkönen, jenž si poškodil vůz hned v úvodu při kontaktu s Verstappenem.
Leclerc si vítězství po startu z pole-position vyjel díky jednozastávkové strategii, kterou jsme včera predikovali jako nejvýhodnější. Stejnou taktiku použili také piloti Mercedesu, jež s ním skončili na pódiu. Vettel do boxů zajel příliš brzy ve snaze zabránit podseknutí ze strany Hamiltona, pomohl tak svému týmovému kolegovi, jehož později pustil na pokyn týmu před sebe.
Nejdelší stint na středně-tvrdé směsi předvedl Ricciardo - 42 kol z celkových 44, tj. přes 95 % závodu. Na měkkých toho nejvíce zvládl Magnussen (25 kol).