Další názor pilota ze staré školy. Bude Alan Jones pokračovat v roli závodního komisaře?

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Jak vnímá Alan Jones současnou práci traťových komisařů? Bude v této roli pokračovat?

Bývalý australský pilot Alan Jones, který ve Formuli 1 závodil především v osmdesátých letech, kdy také sbíral své největší úspěchy řekl svůj názor na současná pravidla v královně motorsportu. Dvaasedmdesátiletý Jones, stejně jako někteří další odborníci a bývalí jezdci odsuzuje současnou striktnost regulí. Dle něj by měla být práce komisařů mnohem víc uvolněnější a intuitivnější.

Jedna z nejvýraznějších postav osmdesátých let zachází dokonce tak daleko, že zvažuje své další působení v roli závodního komisaře. „Řekněme, že v tuto chvíli jsem docela rozladěný Formulí 1 a to až do takové míry, že uvažuji o rezignaci na svůj post závodního komisaře. Upřímně, nesouhlasím s mnoha způsoby rozhodování a některými verdikty, ale pokud jste jejich zaměstnancem, těžko je můžete kritizovat.“ Praví mistr světa z roku 1980.

Dají vám do rukou kniho určenou pro komisaře. A na straně pět odstavec tři ve čtvrtém řádku se píše, že pokud dojde k vypadnutí jezdce z důvodu problémů s baterií, je třeba udělit takový a takový trest.“

Nemyslím, že by vše mělo být posuzováno podle manuálu.“ Pokračuje Jones. „Jestliže máte mechanický problém na voze, je to tým, kdo by měl být potrestaný. Nikoliv jezdec nebo divák, který si zaplatil za to, aby mohl sledovat závod,“ uzavřel Australan.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 1 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy