Red Bull vstoupil do F1 velmi ambiciózně a jeho výkony jsou příjemným překvapením letošní sezony. Doba školních let je ale krátká a bez výsledků to jde v F1 převelice těžko.
„Zaměstnali jsme Marka Smitha, který vede vývoj RB2. Dalším velkým krokem bude aerodynamický tunel, který bude pracovat už od září,“ prozradil technický ředitel Günther Steiner.
Tým tak bude mít k dispozici dva aerodynamické tunely a Steiner si slibuje od většího počtu lidí v oblasti aerodynamiky výraznou pomoc.
Stáj Dietricha Mateschitze bude startovat od příštího roku se zákaznickými motory Ferrari a nový vůz musí být konstruován na míru novým hnacím agregátům.
„Hlavní testy motoru budou na Ferrari a já předpokládám, že s ním vyjedou ve voze už brzy, čímž budeme mít k dispozici konkrétnější informace. Vlastní motor obdržíme v říjnu - listopadu, ale náš vůz tak brzy hotový nebude. První testy s ním uděláme na konci roku nebo začátku roku nového, tam směřujeme veškeré naše úsilí.“
Foto: Sutton Motorsport Images
Red Bull zmrazil vývoj letošního vozu
S ukončením GP Maďarska směřuje vše k sezoně 2006.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball