V průběžném pořadí šampionátu je zatím tým Racing Point na pátém místě. A nezahálejí. Chtějí změnit aerodynamiku a využít tak aerodynamický tunel v Brackley, který nyní nově používají.
Novinky (aerodynamika přední části vozu a zavěšení) přivezli i do Barcelony, kde se však tým trápil. Další úpravy plánují před letní pauzou, konkrétně před závodem v Německu.
"Bude to velké. Měníme filosofii aerodynamiky a musíme to udělat co nejrychleji," uvedl pro Motorsport.com šéf týmu Otmar Szafnauer. Odmítá, že by představení radikálních změn v polovině sezóny mohlo být rizikové. Podle něj totiž ostatní týmy dělají něco podobného.
Technický ředitel Andy Green prozradil, že chtějí vyřešit potíže, se kterými se potýkali v Barceloně. "Pro nás je to náročný okruh. Ale plánujeme novinky, téměř to bude nové auto, takže snad tyto problémy vyřešíme," doufá Green.
A co je podle něj slabinou RP19? Dlouhé zatáčky, kde mají problémy s pneumatikami a vyvážením.