Vedení stáje věří, že by nové aerodynamické prvky mohly týmu pomoct k dobré kvalifikaci a uspokojivému výsledku v závodě.
“Stejně, jako v Monaku, tak i na Hungaroringu je potřeba zajistit co nejvyšší přítlak, což jde zde docela dost těžko,“ varuje Willy Rampf, technický ředitel stáje Sauber Petronas. Podle Rampfa nepomohla ani úprava tratě před dvěma roky. "Oproti Monaku jsou zde také o dost vyšší teploty, takže zde musíme také více chladit. Přilnavost při akceleraci je zde méně důležitá, než samotná přítlačná síla a chlazení. Chladící otvory budeme mít otevřené na maximu, co to půjde. Také zde použijeme nějaké nové aerodynamické části, tak doufám, že se nám bude dařit.“
“Další velký faktor který má velký vliv v Maďarsku jsou pneumatiky,“ dodává. “Okruh je velmi prašný. Navíc je zde malý grip a auto je zde nedotáčivé. Naši strategii budou vytvářet pneumatiky v kombinaci s dobrým nastavením. Jestliže odstartujeme z předních pozic na startovním roštu, můžeme jet na tři zastávky, což se vždy nevyplácí, hlavně, když jste uprostřed startovního pole. To pak je lepší zvolit strategii na dvě zastávky. Vše záleží na tom, kde se budou naši jezdci pohybovat po startu, tedy jak zajedou kvalifikaci.“
Foto: Sauber Petronas
Sauber v Maďarsku s novou aerodynamikou
Felipe Massa v posledním závodě na Hockenheimringu vybojoval pro stáj jeden bod. Stáj nyní považuje za důležité soustředit se na kvalifikaci pro závod v Maďarsku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball