Williams včera s novým autem odhalil také nového sponzora, začínající telekomunikační společnost ROKiT. Kvůli tomuto partnerství se také změnily barvy. Důvodem je také ukončení partnerství s předchozím titulárním sponzorem - s Martini, se kterým před pár lety přišla bílá barva.
Nové provedení se trochu liší od toho, co jsme u tohoto týmu vždy vídávali. Co na to říká jeho zakladatel? "Frankovi se moc líbí, možná vás to překvapí. Byla jsem trochu nervózní, když jsem mu to představovala," popisuje jeho dcera a šéfka závodní stáje Claire Williamsová.
"Frank je hodně tradiční a brání obvyklou mořskou modrou a bílou, zároveň ale rozumí argumentům pro změnu. Sdělujeme světu naprosto jasný příběh a jasnou zprávu o tom, jak na tom jako společnost jsme. On to plně podporuje. Já jsem pořád tady - kdyby se mu to nelíbilo, už by mě vyhodil," pokračuje Williamsová.
Ke změně sponzorů dodává: "Odchod Martini nám poskytl skvělou příležitost ukázat, do jaké pozice chceme Williams dostat. Pro nás půjde o velmi důležitý rok, proto jsme nad tímto zbarvením strávili spoustu času.
Hodně lidí dobře ví, jaké jsou naše tradiční barvy, my jsme se od nich ale chtěli odklonit a ukázat světu, že jsme čerstvou, oživenou značkou. Vůz Formule 1 je výlohou vašeho obchodu, proto jsme chtěli zajistit, že přijdeme se skutečně zářivým zbarvením," vysvětluje šéfka týmu.