Nový vůz bude i letos pohánět Honda, se kterou italská stáj zahájila spolupráci už minulý rok, přechází na ní i Red Bull. Většina dílů je na voze z loňska (z RB14), jelikož Toro Rosso nestíhá rychlé vývojové tempo své matky, nové jsou jen komponenty kolem motoru.
Zbarvení zůstává modré s červenými a bílými prvky, zcela se ale změnily bočnicové panely, aerodynamika dle nových pravidel a také jezdecká sestava - Brendon Hartley bude působit na simulátoru Ferrari a Pierre Gasly postoupil k Red Bullu, Toro Rosso proto budou letos reprezentovat Daniil Kvjat a Alexander Albon.
Video z představení nového vozu (zdroj: Toro Rosso)
Šéf týmu Franz Tost uvádí: "Cílem je vždy se zlepšit, abychom závodili na nejvyšší možné úrovni, a tuto zimu jsme intenzívně pracovali na dotažení několika organizačních změn, jež nám snad pomohou napravit několik potíží, které jsme v minulosti zažívali.
Analyzovali jsme vnitřní procedury, abychom zoptimalizovali naši sílu a zmenšily slabiny. Ve srovnání s ostatními týmy Toro Rosso spoléhá na menší počet lidí, ale díky synergiím s Red Bullem, pokud jde o některé díly a motor Honda, budou mít naše technické skupiny více času se zaměřit na detaily. Pozornost vůči detailům dělá rozdíly, což se projevuje ve vyšší výkonnosti."