"Domnívám se, že Severní Amerika zůstává klíčovým růstovým trhem, největším sportovním trhem na světě. Formule 1 má podle mě velký prostor pro růst. Nepřekvapuje mě, že to určitý čas trvá, než se tam zorganizuje druhý závod," uvádí Brown.
"Víme, že v F1 je třeba řešit různé obchodní modely a k tomu patří i to, že je dost těžké být organizátorem a vydělávat peníze, pokud vás nedotuje vláda. Mají nového televizního partnera. Vím, že měli určité potíže při svém debutu, ale vypadá to, že je vyřešili a myslím si, že půjde o dobrého televizního partnera... Myslím, že investují hodně času, aby tam získali druhý závod, jde tedy o pokrok, ale ještě chvíli to ještě potrvá," hodnotí ředitel McLarenu.
"A to je jedním z důvodů, proč závodíme v Indy 500, kdy jdeme do Indianapolis a série IndyCar, jelikož pro sedm z desíti sponzorských partnerů je Severní Amerika důležitým trhem a Formule 1 tam momentálně nezvučí tak hlasitě, jak by si spousta partnerů přála. Proto cítíme, že závodění v IndyCar z různých důvodů, a toto je jeden z nich, pomáhá skutečné globální reklamě pro naše partnery," vysvětluje Brown.
Tým se s Fernandem Alonsem hodlá zúčastnit květnového závodu 500 mil Indianapolis, tentokrát s motory Chevrolet. Před dvěma roky to zkoušeli s motorem Honda, který Španělovi těsně před koncem vypověděl službu. Pilot McLarenu se chystá také na lednový (26. - 27. 1.) vytrvalostní závod v Daytoně, kdo loni po opakovaných problémech s brzdami skončil s Landem Norrisem a Philem Hansonem 38. (13. ve své třídě).