Zástupci Toyoty a Mercedesu ale dnes odmítli vůbec uvažovat o tom, že by v konečném důsledku mohly být desetiválce výhodnější, než novými předpisy zaváděné osmiválce.
FIA přijala ale výjimku a týmy budou moci příští rok používat motory V 10 s různými omezeními, především otáček a přívodu vzduchu.
„Je příliš brzy na to, odhadovat poměr sil mezi oběma typy motorů. Asi by vyšel vítězně desetiválec, ale vycházíme z toho, že se budou používat osmiválce s objemem 2400 ccm, tak tímto směrem míří naše veškeré úsilí,“ prohlásil šéf Toyota Motorsport John Howett.
Norbert Haug za Mercedes vůbec nepochybuje o tom, že budou pravidla postavena tak, aby byl výhodnější možností osmiválec.
„Já osobně, a se mnou i další výrobci, chápeme předpisy tak, že V10 budou v nevýhodě a těmito agregáty se už do budoucna nezabýváme.“
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Výrobci na desetiválce rozhodně nesázejí
Nedávná hloubání redaktorů časopisu Autosport rozvířila poklidné hladiny kolem změny motorů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball