Zástupci Toyoty a Mercedesu ale dnes odmítli vůbec uvažovat o tom, že by v konečném důsledku mohly být desetiválce výhodnější, než novými předpisy zaváděné osmiválce.
FIA přijala ale výjimku a týmy budou moci příští rok používat motory V 10 s různými omezeními, především otáček a přívodu vzduchu.
„Je příliš brzy na to, odhadovat poměr sil mezi oběma typy motorů. Asi by vyšel vítězně desetiválec, ale vycházíme z toho, že se budou používat osmiválce s objemem 2400 ccm, tak tímto směrem míří naše veškeré úsilí,“ prohlásil šéf Toyota Motorsport John Howett.
Norbert Haug za Mercedes vůbec nepochybuje o tom, že budou pravidla postavena tak, aby byl výhodnější možností osmiválec.
„Já osobně, a se mnou i další výrobci, chápeme předpisy tak, že V10 budou v nevýhodě a těmito agregáty se už do budoucna nezabýváme.“
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Výrobci na desetiválce rozhodně nesázejí
Nedávná hloubání redaktorů časopisu Autosport rozvířila poklidné hladiny kolem změny motorů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Britney Spears se měla poprat se svým partnerem! Zasahovali záchranáři!
-
Další upřímná zpověď: Pink prozradila, co ji málem zabilo!
-
Spory mezi Agátou Hanychovou a Jaromírem Soukupem se opět vyhrotily!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil
-
GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?