Jde totiž o to, že BMW již pracuje na svém vlastním týmu a budoucnost Williamsu nechává na starost Grove. A protože bývalý majitel Sauberu několikrát přiznal, že kapacita jejich supermoderního aerodynamického tunelu není díky omezeným finančním možnostem využita úplně, BMW investuje svá první investiční Eura právě zde.
Cílem je maximální využití tunelu a jeho možností pro přípravu nového monopostu, který bude poháněn motorem V8. Ve špičkovém aerodynamickém tunelu Sauberu spatřuje BMW logicky významnou výhodu proti svým soupeřům. Změna velikosti motoru s sebou přinese prostor pro vývoj šasi.
V čele současného technického oddělení stojí technický ředitel Willy Rampf a podle všeho se o svůj post bát nemusí. Před kariérou u Sauberu pracoval pro BMW a má v Mnichově údajně řadu důležitých kontaktů.
Aerodynamické oddělení pak vede Seamus Mullarkey, který je součástí F1 od počátku devadesátých let minulého století a u Sauberu pracuje od roku 1998.
Foto: BMW Motorsport
BMW posiluje práce na aerodynamice
Pokud si myslíte, že aerodynamika je věcí Williamsu a já jsem vedle jak ta jedle, omyl.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Simona Krainová už chce žít jen v cizině? Nový dům v exotické destinaci!
-
Vážná nehoda na Nymbursku: Auto vjelo na chodník a srazilo několik chodců
-
Zemřel Bernard Hill (†79), hvězda filmového Pána prstenů
-
Tragická sobotní nehoda na D1 má dohru: Policie obvinila řidiče kamionu!
-
Anně Slováčkové opět vypadávají vlasy: Nemůžu si na to zvyknout, přiznala!
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body
-
GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty
-
SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy