Jde totiž o to, že BMW již pracuje na svém vlastním týmu a budoucnost Williamsu nechává na starost Grove. A protože bývalý majitel Sauberu několikrát přiznal, že kapacita jejich supermoderního aerodynamického tunelu není díky omezeným finančním možnostem využita úplně, BMW investuje svá první investiční Eura právě zde.
Cílem je maximální využití tunelu a jeho možností pro přípravu nového monopostu, který bude poháněn motorem V8. Ve špičkovém aerodynamickém tunelu Sauberu spatřuje BMW logicky významnou výhodu proti svým soupeřům. Změna velikosti motoru s sebou přinese prostor pro vývoj šasi.
V čele současného technického oddělení stojí technický ředitel Willy Rampf a podle všeho se o svůj post bát nemusí. Před kariérou u Sauberu pracoval pro BMW a má v Mnichově údajně řadu důležitých kontaktů.
Aerodynamické oddělení pak vede Seamus Mullarkey, který je součástí F1 od počátku devadesátých let minulého století a u Sauberu pracuje od roku 1998.
Foto: BMW Motorsport
BMW posiluje práce na aerodynamice
Pokud si myslíte, že aerodynamika je věcí Williamsu a já jsem vedle jak ta jedle, omyl.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball