Magnussen si vysloužil za obranu své pozice a následnou kolizi kritiku, neboť si měl počínat příliš agresivně.
Po závodě ho traťoví komisaři nepotrestali a i ředitel závodů Charlie Whiting jejich rozhodnutí podpořil. Později svůj názor však přehodnotil s tím, že pilot Haasu zřejmě chyboval a potrestán být měl.
Názor dánského jezdce na inkriminovaný incident přinesl nyní britský Autosport. "Jeho pohled, který prezentoval (Leclerc, pozn. redakce) na tiskové konferenci chápu a musím přiznat, že měl asi pravdu. Můj pohyb přišel příliš pozdě," uvedl Magnussen.
Problém podle Dána je ale v tom, že monopost jedoucí těsně za ním není vidět díky poloze zpětných zrcátek a tvaru zadního spoileru.
"Když je někdo hned za vámi, díky spoileru ho nevidíte, dokud ze stínu nevyjede. Musíte tedy čekat a reagovat až na jeho pohyb."
Podle Magnussena jsou aktuální vozy v tomto směru opravdu špatné, ale naděje umírá poslední. Od příštího roku budou zadní spoilery výš, takže by se měl přehled o situaci za zády zlepšit.