Pomůže Räikkönen nějak Vettelovi na startu? Dostane nějaké zásadní pokyny, jak si počínat v závodě. Bude mít nějakou dohru v týmu rudých ořů skutečnost, že Iceman v Itálii "nepustil" Vettela na pole-position? Před singapurskou Grand Prix se čekalo zásadní vyjádření.
"Chci, aby v tomto směru bylo jasno - jednou provždy. Kdo může být takový blázen, aby na startu určoval pro své piloty týmové pořadí? Děláme vše s maximálním profesionálním úsilím. Před závodem shlédneme video startu z předchozího závodu na daném okruhu. Týmový manažer pak s piloty probere nejlepší závodní linii, kterou by si měli vybrat. Jediný pokyn, který můžeme pilotům před první zatáčkou dát, zní »Chlapci, chtěli bychom mít obě auta v pořádku," vrátil se k situaci šéf týmu Ferrari Maurizio Arrivabene.
Důvod otázek na dané téma byl zřejmý - debatovalo se, zda Ferrari neuškodila taktika "volného závodu" v Itálii, kdy Räikkönen od začátku držel první pozici a Vettel pak před Variante della Roggia neustál útok Hamiltona a v šikaně se po kontaktu otočil.
"Všechno je to nesmysl a hned vám vysvětlím proč. V Monze byl na pole-position Kimi, souhlasíte? Sebastian byl za ním o osm metrů zpátky. Jak to asi mohlo dopadnout? Podle vašeho názoru jsme měli říci: »Kimi, prosím, zpomal po startu a nevšímej si toho, že tě Hamilton a ostatní předjíždějí«? O čem to mluvíme. V Monze jsme nedávali žádné příkazy nikomu, v první zatáčce se stalo, co se stalo. To je realita," dodává Arrivabene.
Většina z nás má ještě v dobré paměti loňský rok, kdy hned po startu došlo ke kolizi mezi Vettelem, Räikkönenem a Verstappenem a všechny tři vozy ze závodu musely odstoupit. Pro Vettela tento výsledek, místo očekávaného vítězství, znamenal labutí píseň na cestě k boji o loňský mistrovský titul.