Tomu místo u Renaultu vyfouknul Daniel Ricciardo, jenž se rozhodl opustit Red Bull. Force Indii koupil Lawrence Stroll se skupinou investorů a hodlá do ní přivést svého syna Lance jezdícího za Williams. Mercedes proto tvrdě pracuje na tom, aby Ocon nebyl příští rok bez místa.
V padoku se dokonce hovoří o možnosti, že k rošádě dojde někdy kolem GP Singapuru, kdy by se již mladý Stroll mohl ukázat u Force Indie a u Williamsu by ho zastoupil testovací pilot Robert Kubica. Situace se v zákulisí stále rychle mění. Toto Wolff jedná s McLarenem, kde by o svou pozici mohl předčasně přijít Stoffel Vandoorne, ale i s Haasem.
Je však americký tým spolupracující s Ferrari reálnou možností vzhledem k tomu, že Ocon patří konkurenční automobilce? "Můžeme ho vzít a můžeme se rozhodnout ho nevzít. Je to na našem úsudku. Nikdo nám neříká, co máme dělat," popírá vliv Ferrari na jejich příští jezdeckou dvojici.
Přiznává ale, že by si nerad pošramotil dobré vztahy s Maranellem: "Jde pro nás spíše o filozofickou věc. Ve Ferrari máme dobrého partnera. Ocona respektuji, je velmi dobrým jezdcem, ale proč bychom to dělali? Abychom se kvůli tomu snad dostali do kontroverzní situace?"
Přirozeným kandidátem na místo u nich je Charles Leclerc, který s nimi testoval a také odjel 4 páteční tréninky. "Existuje několik vážných kandidátů, kteří jsou stále bez místa. Moc jich už nezbývá, on je samozřejmě jedním z nich, ale nevím, co hodlá udělat," komentuje Steiner situaci kolem Leclerca.
"Nemám informaci o tom, jestli zůstane v Sauberu, o jeho smluvní situaci s nimi nebo s Ferrari. Myslím si, že odvádí skvělou práci. Zlepšil se. Minulý rok jsme měli obavy o jeho nováčkovský status, ale to už překonal. Chováme vůči němu velký respekt," říká šéf Haasu.
Jak hodnotí přestupový kolotoč s jezdci a veškerá ta jednání, která v zákulisí probíhají? "Nejsme součástí toho šílenství. Jsme v dobré pozici. Rád bych oznámil, koho budeme mít, zbývá jen zjistit pár věcí, pak to uděláme. Stále o tom jednáme, ale momentálně nemusíme spěchat. Zkrátka pozorujeme, jak to všechno vychází. Velmi si věříme, pokud jde o naše postavení s jezdci. Nemáme důvod ke spěchu. Oslovila nás spousta pilotů, všechny je respektuji. Ale postupně to na trhu s piloty zapadá do sebe," dodává Steiner.