Red Bull se příští rok rozhodl změnit motorového partnera a přejít k Hondě. Bude se mu dostávat od Renaultu v poslední části sezóny 2018 stejného přístupu jako doposud? "Těžko říct. Například u paliva jsme mohli mít vylepšení v Německu, ale dostali jsme ho až v Maďarsku, protože si nebyli jistí spolehlivostí," kroutí hlavou Verstappen.
"Jsou to všechny tyto věci. Když se objeví nové díly, pak je samozřejmě dostane nedříve tovární tým, což je také logické, ale pro nás škoda. Zkrátka víte, že Ferrari a Mercedes je hned nasadí a mohou mít jeden či dva závody výhodu, než ten krok udělá zbytek, My jsme tedy stále dva závody pozadu," poukazuje pilot Red Bullu, který se těší, až se mu změní status ze zákaznického týmu na tovární.
Rakouský tým si za svou situaci může částečně sám tím, že se rozhodl pro odlišného dodavatele benzínu a maziv, než používá Renault se zákaznickým McLarenem. Ve Viry proto musí vyhradit zdroje navíc pro testování vylepšení s produkty ExxonMobil, jenž představil letos první vylepšení paliva až na Hungaroringu, zatímco BP Castrol tak učinil již v květnu ve Barceloně.
"Obzvlášť nyní mají svůj vlastní tovární tým, tak věci dostáváte vždy trochu se zpožděním. Řekněme to takto: teď, když je jisté, že přejdete k Hondě, tak to nebude fungovat ve váš prospěch. Ale tak už to chodívá - my jsme to věděli, takže to jen musíte akceptovat," pokračuje holandský pilot.
Šasi svého týmu si však pochvaluje, podle něj předčí i špičku pole - Ferrari s Mercedesem, kteří jsou v šampionátu před nimi: "Doufám, že budeme pokračovat v dobrém vývoji vozu. Motor je obtížný příběh. Jsme lepší než oni, pokud jde auto, v tomhle to jsou oni [Ferrari a Mercedes], kteří mají co dohánět," dodává Verstappen, jehož týmový kolega Daniel Ricciardo se rozhodl Red Bullu před příští sezónou opustit.