Haas dosáhl svůj nejlepší výsledek v roce na okruzích, kde je důležitý výkon motoru - čtvrté místo v Rakousku, páté v Bahrajnu a pár šestých míst ve Španělsku a ve Francii. Zvyšují tyto výkony vaše očekávání před tím, jak si tým povede v Silverstone?
Günther Steiner: Naše auto se zdá být nejlepší na rychlých okruzích a Silverstone patří mezi ně. Určitě tam také doufáme v dobrý výsledek.
Co činí Haas VF-18 tak dobrým na okruzích kladoucích důraz na výkon proti kratším, kompaktnějším tratím?
GS: Myslím, že to je zkrátka vlastnostmi aerodynamiky. Některá auta mají ráda pomalé okruhy, jiná rychlé zatáčky. A to naše má mnohem raději rychlé zatáčky než ty pomalé.
Silverstone je rychlou tratí, kde mohou piloti jezdit delší časové úseky s plným plynem. Jak jim pomáháte najít limit, kdy mohou jet naplno a kdy ne?
GS: Tu hranu si nacházejí sami. Pokud jim inženýři poskytnou dobré, stabilní auto, tak se nebojí jet naplno. Ale musí věřit, že vůz udělá to, co chtějí - a to je na inženýrech.
Počasí bývá v Silverstone často proměnlivé, horko se střídá s chladem, větrem a ještě s horšími podmínkami. Jak se připravujete na změny teplot a počasí, ať už jde o Silverstone či jakékoliv jiné místo?
GS: Kromě toho, abychom měli data o pneumatikách a věděli, jak fungují za různých teplot, to je upřímně těžké se připravit. To nejlepší, co můžeme udělat, je sledovat to a brát to, co nám počasí dává.
Vzhledem k tomu, že se evropská základna Haasu nachází v Banbury v Anglii přibližně 30 min od Silverstone, jak velkou pomocí je toto místo pro lidi a logistiku, když se blížíme ke konci těch tří závodních víkendů v řadě za sebou?
GS: Většina kluků bydlí kousek od okruhu nebo mají své domovy poblíž Banbury, takže to je pro ně vlastně příjemné, protože mohou spát ve svých vlastních postelích.
Nicméně musí brzo vstávat, aby se dostali do Silverstone, a pozdě se vracejí. Vzhledem k šňůře tří podniků po sobě to je fajn, že jde o ten poslední. Alespoň jsou blízko domova.