McLaren reaguje na kritiku svého bývalého šéfa Whitmarshe, který je ochoten se vrátit

Stoffel Vandoorne s McLarenem MCL33 v Monaku | foto: McLaren

Britský tým odmítá kritiku svého bývalého šéfa Martina Whitmarshe, který je "neuvážlivý a neinformovaný."

Whitmarsh, jenž pro stáj z Wokingu pracoval v letech 1989 - 2014 pro britská média uvedl, že potřebuje "velkou změnu přístupu." Podle něj je v zákulisí "mezi hlavními osobnostmi příliš mnoho politiky." Zkritizoval také rozhodnutí "hodit přes palubu" technického ředitele Tima Gosse a volal po výměně šéfů s tím, že on sám je případně ochoten McLarenu s reformou pomoci.

Řekl, že je "nesmírně zarmoucený" tím, jak na tom tým je. Se svými obavami se svěřil akcionáři Mansourovi Ojjehovi během Velké ceny Španělska. Pokud by se na něj McLaren obrátil s žádostí o pomoc, tak "by je neodmítl."

Ron Dennis je pryč a Martin Whitmarsh je tedy ochoten McLarenu znovu šéfovat | foto: McLaren

Jak tým na jeho slova zareagoval? "Martin pracoval mnoho let pro McLaren, ale už se nějakou dobu pohybuje mimo toto odvětví a není součásti naší budoucnosti. To, co řekl, bylo z našeho pohledu neuvážené a pramenilo z neinformovanosti, na své názory má ale právo," uvádí tiskový mluvčí.

"Máme v týmu vysoká očekávání a nechceme z nich slevit. Všichni v McLarenu pracují neuvěřitelně tvrdě a soustředí se na budoucnost, nikoliv na minulost," pokračuje zástupce stáje, která je po rozchodu s Hondou na pátém místě v šampionátu, jejich vůz MCL33 poháněný Renaultem ale zaostává za tím, co před sezónou čekali.

Fernando Alonso je v šampionátu sice sedmý, poslední dva závody však kvůli technickým problémům nedokončil | foto: McLaren

Nekonkurenceschopnost týmu vedeného Zakem Brownem a Ericem Boullierem  na závodních okruzích vyniká hlavně při srovnání s Red Bullem, který používá stejné pohonné jednotky - naposledy během kvalifikace v Kanadě přibližně o 1,8 vteřiny.

Tým se nyní snaží vyřešit potíže se svým balíkem. Boullier před Velkou cenou Francie tento víkend uvádí: "Po návalu posledních odstoupení se musíme soustředit v první řadě a zejména na spolehlivost. Tvrdě jsme pracovali na tom, abychom pochopili naše problémy s výkonností v Kanadě, a doufáme, že ve Francii budeme moci na trati předvést reprezentativnější výkony."


Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 67 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy