Stáj z Faenzy je sice v šampionátu s 13 body až na osmém místě, což je proti loňsku mírný propad, přesto si spolupráci s novým dodavatelem motorů pochvaluje: "Líbánky dávno skončily. Vztah je už mnohem hlubší, spolupráce je příkladná," hodnotí Key pro SpeedWeek.
Toro Rosso se díky Hondě stalo továrním týmem, na co není zvyklé, změna je to pro ně ovšem příjemná: "Jde o výzvu, kterou jsme široce přijali. Nikdy jsme neměli možnost tak úzce spolupracovat s výrobcem motoru. Jakožto tovární závodní tým máme větší zodpovědnost. Jde o úplně jinou situaci, než být čistě zákazníkem. Život na dráze je snazší, protože Honda reaguje na každé naše přání," pokračuje spokojeně Key.
Jejich mateřská stáj Red Bull nyní přemýšlí, že by od Renaultu přešla také k Hondě. Ta jej ale musí přesvědčit svou výkonností na dráze. Technický ředitel Toro Rosso o její schopnostech nepochybuje. Podle něj by dokonce mohli velké ceny začít vyhrávat.
"Která pravidla říkají, že jiné týmy nemohou vyhrát. Myslím, že stažení těch nejlepších je realizovatelné. A s trochou štěstí je pódium rozhodně možné. V dlouhodobějším horizontu se chceme dostat do pozice, kdy bychom s Hondou závody vyhrávali," dodává Key.