Daniel Ricciardo narazil na konci cílové rovinky, v nájezdu do první zatáčky, do zádi monopostu svého týmového kolegy, Maxe Verstappena. Přitom již dříve v závodu měla dvojice hned několik momentů, kdy jeli kolo na kolo. Oba piloti byli za nehodu pokárání od FIA.
Podle Nikiho Laudy může z větší části za nehodu Max Verstappen. Po závodu se Laudy zeptali, co by dělal, pokud by byl šéfem Red Bullu: "Šel bych domů a brečel bych," zavtípkoval Rakušan. "Podle mě je to ze 70 % chyba Verstappena a ze 30 % chyba Ricciarda. Když se k němu [Ricciardovi] pořád přibližujete, tak kam má pak uhnout? Je to jednoduché."
Podle Laudy by teď měl Red Bull zvážit taktiku, kterou Mercedes používal v období velké rivality mezi Nico Rosbergem a Lewisem Hamiltonem: "Pokud by byli jezdci Mercedesu, tak bych je zavedl do jedné kanceláře, kde by byl i Toto Wolff, a řekl bych jim, o kolik méně dostanou zaplaceno vzhledem ke škodám, které způsobili.
Jednou jsme o tom přemýšleli, ale nemuseli jsme již aplikovat." Toto Wollf řekl, že souboj mezi Red Bully byl jako film - létalo při něm hodně jisker. Sám si však uvědomuje, že je velmi těžké vyvážit fakt, že jezdec chce tvrdě bojovat, ale reprezentuje velký tým. "Zažil jsem to dvakrát - ve Spa [2014] a Barcelona [2016].
Musíte jezdcům připomenout, že kromě závodění, kvůli kterému tu jsou primárně, je zde také obrovská struktura lidí, která pracuje 24 hodin, 7 dní v týdnu, aby měli vítězné auto. Ale zároveň nechcete, aby jezdci přišli o svůj závodnický instinkt. Nemůžete čekat, že budete mít v autě hodné hochy. Má to výhody i nevýhody mít dva rychlé jezdce."